Olen itse syksyllä menossa 7 luokalle tähän kouluun.
Olen sieltä kuullut hyviäkin asioita, mutta suurimmaksi osaksi pahaa. Viimeisimpiä ovat nämä tyttö joka teki itsemurhan, opettajat ja rehtorit ei välitä vaikka kiusattaisiin ja oppilas löi opettajalta hampaat kurkkuun😖.
Itse kävin vähän aikaa sitten tutustumassa mutta muuten hyvä koulu sisältä, paitsi aikamoni oppilas huuteli meille seiskoille, erityisesti maatullista tuleville 🤨(maatullista olen minäkin).
Olen vähän ahdistunut tästä koulusta, kun olen aikamoinen hikke😬🤓.
Onko kellään kokemuksia ja/tai mielipiteitä?🧐
Hiidenkiven peruskoulu
2
3191
Vastaukset
- Anonyymi
Onko täällä mahdollisesti hiidiksen opiskelijoiden vanhempia joilla tämän hetken tietoa millainen koulu kyseessä? Kommentteja myös mahdollisesti opiskelijoilta mutta enemmän kiinnostaa ala-luokat ja niiden toiminta?
- Anonyymi
En suosittele vararehtorilta ja rehtorilta puuttuu kokonaan ihmisten kohtaamiskyky. Jättävät usein lapset ja nuoret huomioimatta. Eivät ole valmiita oikeasti kohtaamaan lapsia ja nuoria haluavat vaan heistä mahdollisimman nopeasti eroon jos heillä on vähänkään vaikeaa. Vararehtori oli kuulemma jättänyt lapsiakin keskenään metsään ja mennyt kokoukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696