Onko seksielämän lopettamisajankohta käsillä kun haluaminen on loppunut, limakalvot aristavat ja yhdyntä pelkästään sattuu emättimeen? Olen 48 ja tällaista ei ole ikinä vielä ollut. Onko tämä luonnon merkki, että seksiä ei enää tarvi? Ongelma on se, että minulla on mies joka seksiä kuitenkin tarvisi. Eroko on ratkaisu tähän? Hänelle nuorempi nainen joka vielä haluaa?
Olen jostain lukenut jopa yli kuusikymmpisistä naisista, joilla seksielämää on. Miten se on mahdollista jos hormonien loppuminen tuntuu tältä? Jos hyvällä lykyllä elän jopa 80-vuotiaaksi, niin edessä on 32 vuotta seksitöntä elämää. Se on varmaan ok, koska halua en enää tunne lainkaan.
Nytkö kuuluu lopettaa seksin harrastaminen?
edessä32vuodenselibaatti
2
511
Vastaukset
- halutherää
Liukuvoide käyttöön ja opeta miehellesi oikeanlainen esileikki.
- MoloMenee
Hölön pölö.
Jos ei halua,ei tykkää, sattuu, niin ei tartte miestä miellyttääkseen satuttaa itseään. Äijä vetää käteen tai lähtee, menee sinne minne molo näyttää.
Kai sinä merkitset miehellesi muutakin kuin panoreikää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615