erikoisuontoinen työkaveri . oli pakko purkautua esimiehelle asiasta. no, oli pakko niin täynnä olin tätä ihmistä. kytännyt tekemisiäni. pomottaa miten haluaa. en ymmärrä. jos hän näki heikkouteni. olen aivan sekaisin. pakko pukaa. naapurini paljastui narsistiksi. yritti iskeä minua kauan aikaa. ahdistuin. piti hakea apua. nyt nuolen haavojani. minua on narutettu, haluan unihtaa, olen täynnä stressiä nytten. väärää lääkettä olen antanut . en halua olla syntioukki. uni ei tullut viime yönä. niin rankkaa se oli. todella rankka kokemus oli tänään. aivan hirveää hyväksyä olevansa narsisitin uhri. kauhean rankka työpäivä. väsytti, olin tosi herkkä. annoin työkaverin vaikuttaa itseeni vähän liikaa. unohdin asiakkaan. saatto siihen tähdätäkin. jooo. ei niillä olekaan kellään mitään minua vastaan yhtään mitään. ei yhtään mitään.olen ihinen. en täydellinen. ihminen, joka haluaa unohtaa nyt työasiat ja kaikki menneet. todellakin kaikki menneet. en minä anna kenenkään ärsyttää itseäni. terho ja teija iski kyllä heikkoonmkohtaan. e simies kuunteli ja antoi sieviä neuvoja, mutta ei juurikaan halunnut uskoa mitä kerroin. hänkin on vain ihminen, väsyttää, ahdistaa . ero exästä ahdistaa aivan hirveäsri. haluan rentoutua ja unohtaa menneet. todellakin. tahdon rentoutua ja unohtaa menneet inhottaaa tommonen epäsosiaalinen työkaveri. aivan inhottava akka olet kyllä. nyt haluan unohtaa tuon ämmän kokonaan. ihan kokonaan. jää kuule sinne minne haluat.
erojarankkatyö
teijavaan
0
663
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647