Kysykää mitä vaan 13v.pojalta. Vastaan kaikkiin.
Kysy mitä vaan 13/05 pojalta
21
2077
Vastaukset
Mitä oot aatellu tekeväs tulevaisuudessa?
- ite.silloin.26.vuotias
Mitä muistat sikapiikkikohusta?
- Poika10vuotta
Koska alkoivat siemensyöksysI? onko sinut ympärileikattu? Oletko homo? Saisinko laittaa sormen sisääsi, jos olen lääkäri ja psykoterapeutti? Fantasioitsko lääkäriseksistä? Nämä kaikki kai toteutuvat sinulle 8-luokan lääkärintarkastuksessa.
- Zafilis
Välillä tekee mieli tallata toisia varpaille ja sahata niiden päät irti, aina kun mietin niin tekeväni olo helpottuu, päähän sattuu mutta en tunne kipua?
- dewfsaewfrew
Miksi täältä poistetaan vain asialliset viestit?
- MäOonCool
Siksi koska täällä pitää haistatella ja vittuilla niin paljon kuin haluaa ja jaksaa, sekö pystyy myös siis.
- 100years
Millä mielen olet menossa yläasteelle? Entä onko vielä mitään hajua, mitä sen jälkeen?
- Pillunaama
Kuinka iso (cm)
- nallupiima
Kuinka pieni (cm)
- Höh4
RikuRei kirjoitti:
En vastaa täälä
Sanoit et vastaat kaikkiin
- tonyza
mitä halusit?
- 13v
Kuin pitkä oot? t: 05/13 tyttö
- 17272
Mitä harrastat?
- 13wee
No voisiks olla mun kans? Tyttö 13/05
- tytttöööö
mispäi suomee asut?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911