Mitä hyötyä siitä on? Minusta siitä on vain haittaa meille suomalaisille ja Suomelle. Mielestäni rahahanat pitäisi laittaa kokonaan kiinni ja antaa rasististen ja mulkvistien ruotsalaisten tulla toimeen omillaan kun eivät meistä muutenkaan pidä.
Itsenäisyyshän noille pitäisi oikeastaan myöntää. Sitten olisikin mielenkiintoisia tilanteita kun mystisiä sukellusveneitä ilmaantuisi Maarianhaminan edustalle. Minä ainakin nauttisin.
Miksi Suomi törsää rahaa Ahvenanmaa:seen?
6
828
Vastaukset
- Lukenut
Itsenäisyys heti rasisteille niin nähdään miten tuo paska ruotsalaisten hallitsema paskala pärjää ilman suomalaisten avustuksia?
Itsenäisinä pärjäisivät oikein hyvin. "Suomalaisten avustuksia" vastaa suurin piirtein Ahvenanmaalla kerättyjen verojen määrä. Ahvenanmaalaiset ovat kauan itse halunneet kantaa veronsa mutta siihen valtiovalta ei ole suostunut. Nyt rahat kierätävät vaan Helsingin kautta ja palautetaan maakunnalle. Niin pitäisi muillekin maakunnille tehdä, eli jokainen maakunta kantaa intsensä eikä avustuksia mene maakuntien rajoajen ulkopuolelle ollenkaan.
- VuokralleKokoPaska
Tuo saaripahanen on jo aikaisemmin ollut Venäläisten ja miksi sitä ei voisi nyt luovuttaa tukikohdaksi Venäläisille ? Tuohon lisäys tarkoitan vuokralle vaikka ensin alkuun.
Mieluummin Ahvenanmaa kuin Porkkala venäjälle vuokralle.
- eikös-juuri-näin
suomi pitää vähempiosaisista hyvää huolta.
Suomalaiset eivät juuri matkusta Ahvenanmaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104