onko tänä päivänä kellekkään sattunut tojotan ruostumisongelmia? onko esim. akselistoja tai pohjapeltejä pudonnut tielle? miten mittariston vikavalot ja vikakoodit? ruostuvat ainakin todella nopeasti kuten täällä niin moni on meille kertonutkin.
Tojotan ruosteongelmat
8
548
Vastaukset
- valot_ruostuu
"miten mittariston vikavalot ja vikakoodit? ruostuvat ainakin todella nopeasti kuten täällä niin moni on meille kertonutkin."
Mitä ainetta nuo mittariston vikavalot ja koodit on, kun ruostuvat mielestäsi todella nopeasti? no eipä ole kukaan kuullutkaan että toyota ruostuisi, mutta skodan ruostuvaisuus onkin sitten jo surullisen kuuluisaa... siellä oli moottorit ja akselistot pudonnut tielle ruostevikojen takia ja mittariston vikavalot palanut uusista autoista jo koeajolla.
- AasialainenHeiluri
Toyota on muodostunut jo legendaksi nopean ruostumisen takia. Jopa autolehtien kestotestien aikana Toyotat ovat ruostuneet todella pahaan kuntoon ja kaikki tämä kahden vuoden ja 100tkm aikana. Uskomatonta kuraa. On myös todella meluiseksi todettu mittausten ja testaajien tuntuman perusteella. Kruununa surkea ajettavuudeltaan ja halvat materiaalit.
- Isopappa
Toyotan omistajana ruostuminen ei ollut ongelma ja dieselin päästötkin olivat enemmänkin puunhalaajien ongelma. Vaihdoin bensa skodaan, koska eläkeläisenä ajattelin tavallisen epäluotettavan skodan olevan minun vähäisille vaatimuksille riittävä ja huoleton. Nyt kaiken muun ankeuden lisäksi olen huomannut octaviani ruostuvan. Harmittaa vietävästi.
- keksiJotainTodellista
Voi sua reppanaa.
- Rosti
Totta Autobildin 30 tkm Yariksen testissä moottoritilassa oli ruostetta maadoituksissa ja akun ympärillä, jarrulevyn suojapelti oli ruostunut lähes pois, tiivisteiden alla oli ruostetta ja kaikki tuo vain pari vuotta vanhassa autossa.
- Icarus
- tehthetheh
Auto kuin auto tänäpäivänä niin apurungot ja taka-akselin ripustukset ruostesuojattava kun lähinnä vain ohutta maalattua teräslevyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398