Eniten myyty auto Suomessa 2017.Skoda Octavia.
Auto myy hyvin tänäkin vuonna.Nyt on jo selvää että on eniten myyty myös 2018.
Viimevuoden Skoda myynti 11505 uutta autoa.
Tästä yli 5000 uutta Octaviaa.
Kaikkien aikojen SKODA-jytky.
Skodalla-menee-hyvin.
18
903
Vastaukset
- kohtaNäppisSavuaa
Älä suotta kiusaa meidän Tojohörhö Holistia. Kohta alkaa sellainen paskamyrsky ja spämmien paukutus ettei pahemmasta väliä.
- Skoda-jytky
huomasittekos kaikki kun vastasin omaan aloitukseeni toisella nimimerkillä, hihiiii :) toki osaan myös hyvin taas valehdella, toyotahan oli eniten myyty auto suomessa 2017 ja selvää on jo tässä vaiheessa että toyota on myös suomen myydyin auto 2018.
- HolistiTarkkuuttaÄlyä
Hölmö, Skoda Octavia oli eniten myyty auto, ymmärrätkö? Yksikään Toyota ei myynyt siis yhtä paljon. Myös VW Group myi enemmän autoja kuin Toyota group.
- Toyota_Hybrid1
HolistiTarkkuuttaÄlyä kirjoitti:
Hölmö, Skoda Octavia oli eniten myyty auto, ymmärrätkö? Yksikään Toyota ei myynyt siis yhtä paljon. Myös VW Group myi enemmän autoja kuin Toyota group.
kertokaas joku joka tietää, miksi tää eunukki vastailee omiin aloituksiinsa eri nimimerkeillä ja valehtelee täällä?
- HolistiAivopirutJatkuu
Holisti, älä sekoile. Ei täällä kukaan muu kuin sinä vastaile omiin aloituksiinsa ja peukuta niitä.
- Sarkasmi.sakari
Juurikin näin hyvinkin pitkälle. Ei saata na kukaan ole Skodaa vuonna 2017 ostanut. Ei ole ei. Ei ole. Tajuutteko, ei on ei.
- Skoda-Jytky
Skoda myynti 11505 uutta autoa.(2017).
- Sarkasmi.sakari
Skoda-Jytky kirjoitti:
Skoda myynti 11505 uutta autoa.(2017).
No mutta. Tästä pitäisi olla joku tutkimus ensin, mitä se "myyty" tarkoittaa. Ainakin kauppakirjat pitää nähdä. Myös halppisliisinkilintoista
- Isopappa
Toyotan omistajana ruostuminen ei ollut ongelma ja dieselin päästötkin olivat enemmänkin puunhalaajien ongelma. Vaihdoin bensa skodaan, koska eläkeläisenä ajattelin tavallisen epäluotettavan skodan olevan minun vähäisille vaatimuksille riittävä ja huoleton. Nyt kaiken muun ankeuden lisäksi olen huomannut octaviani ruostuvan. Harmittaa vietävästi.
- HolidtiHävisitTaas
Holisti, miksi vääntelet ja spämmäilet tyhmyyksiäsi??
- hessumopo
HolidtiHävisitTaas kirjoitti:
Holisti, miksi vääntelet ja spämmäilet tyhmyyksiäsi??
Holisti tekeytyy, milloin eläkeläiseksi, milloin naiseksi, mutta koskaan se ei pääse piiloon tyhmyyttään. Oli kirjoitus missä hyvänsä ja koska hyvänsä, sen tunnistaa toyotahybrid1zkodaholistivepukaisen kirjoitukseksi.
- Skoda-myynti
Skoda Octavia Suomen myydyin auto.
2018 Tammikuu-kesäkuu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329