Kuinka usein pitää diladoida jos ei harrasta ollenkaan seksiä?
Olen siis transsukupuolinen nainen
Kuinka usein pitää diladoida, jos ei harrasta
17
1395
Vastaukset
- Tarkastukset
Käyttekö vuositarkastuksessa gynellä yksityisellä vai julkisella?
Itse käyn julkisella- JotainKummallista
Vastaaminen on kielletty. Kaikki vastaukset poistetaan.
- JallunPitko
JotainKummallista kirjoitti:
Vastaaminen on kielletty. Kaikki vastaukset poistetaan.
Joku ei saa mieleisiään vastauksia ja ilmiantaa muut 'sopimattomina'.
- KysynVaa
Kiinnostava juttu. Melkein kymmenen poistettua viestiä ja ne mitkä on jätetty,eivät liity mitenkään itse aloitukseen...
- fchgvhg
Tänne ei siis kannata kirjoittaa kysymyksiä jos haluaa niihin asiallisia vastauksia.
- taaslähti
Eilen illalla joku on kirjoittanut viestin (näkyy otsikkotiedoissa) mutta viesti on jo poistettu. Eihän sitä tiedä oliko asiallinen vai asiaton.
- MiksiIhmeessä
Mihin tarvitset hukkaputkea?
- KysynVaa
Miksi hankkia 'pillu' jos sitä ei käytä?
- HarvoinTarvii
Yhtä usein kun oikeiden naisten.
Ei koskaan. - MixIhmeessä
Miksi sitä pitää tehdä? Jos et harrasta seksiä ei tavaran koolla ole väliä.
- MixJoo
Miksi teettää torttu jos ei sitä jaa?
- kiggkuhiuyiu
Pitäiskö transnaisen alkaa jakorasiaksi.
- EiKiitos
kiggkuhiuyiu kirjoitti:
Pitäiskö transnaisen alkaa jakorasiaksi.
Et taida monelle kelvata...
- Puutiaista
Transnaiset harvat pystyvät miehen kanssa olemaan sukupuoliyhteydessä ja ihan sen takia kun ne leikkaukset ovat jotain siltä väliltä mitä olen lukenut tuolta puuterista niin melkein kaikki on niitä ettei voi paneskella miesten kanssa koskaan kun sukupuolikanava on liian lyhyt sekä toisilla myös liian tiukkakin..
- PaneeKukaPanee
Ja kun transnaisista jaksavat kiinnostua etupäässä vain bi-miehet, niin ei juuri ole kysyntääkään.
- iy86tftrfrd5
Eikös miehet tykkää juuri tiukasta. Puuterissa kirjoittaa vaan ne joilla leikkaus on mennyt pieleen. Suurimmalla osalla on ihan käypä peli.
- VäljässäVaraParempi
iy86tftrfrd5 kirjoitti:
Eikös miehet tykkää juuri tiukasta. Puuterissa kirjoittaa vaan ne joilla leikkaus on mennyt pieleen. Suurimmalla osalla on ihan käypä peli.
Sopivan kireä on hyvä, liian kireä ei ole hyvä.
Siksi ehkä vanha viisaus sanoo, "Ei ole väljän voittanutta"...
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657