Juhannusruno: Neljä pyörää ja loota, lapset työntää, äiti ohjaa, isi korjaa koko kesän, pesän saannista ei toivoakaan, idästä aurinko nousee, slaavikyykky homman hoitaa.
Hyvää Juhannusta!
5
147
Vastaukset
varmistakaa turvavyöt pitävemmällä tavalla, esim. maalarinteipillä.
- HolistiSairasTyhmä
Eikö harmita kun tuo nippusidekorjaus todettiin testeissä päteväksi ja toiseksi Skodalla ei ole noita vyönlukkoja. Noloa sulle taas kerran Holisti.
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
HolistiSairasTyhmä kirjoitti:
Eikö harmita kun tuo nippusidekorjaus todettiin testeissä päteväksi ja toiseksi Skodalla ei ole noita vyönlukkoja. Noloa sulle taas kerran Holisti.
eipä tullut juhannuksen reissusta mitään. päästiin skodalla 150metriä kotipihalta niin moottori ja vaihteisto särkyi. ei kestänyt raukka sitä taakkaa kun oli polkupyörät ja kanootit kyydissä, vetokoukku tipahti tielle kun runkoaisat jo niin pehmeät. no juhannus menee vuokralähiössämme.
- HolistillaAhdistuspyhät
Ja lyhyen ytimekkäästi, ToyOTA jos et muuta saa.
- MaisteriLarvanto
Runo? Modernia puunhalaajien runoutta, ilman loppusointuja? Ei. Loppusointuja oli tavoiteltu, onnistumatta.
Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308