Hei,
oletteko vaeltaneet nakuina? Itse olen menossa Lappiin elokuussa ja ainakin jonkin verran haluttaisi ihan nakuna vaeltaa - ja tästä sysytä reitittömille alueille suuntaan. Tietysti kelistä riippuen ettei vain pakkanen puraise :D
Nudistivaellus
16
1408
Vastaukset
- iii-iii-itikka
Se voi olla että ennen pakkasta purasee etelänmiestä mäkärä jos tänne lappiin aiokoo vaeltemaan nakuna.
- bi_kokenut
mene Espanjaan vaeltamaan nakurantojen takaana, metsissä. Varsinkin jos olet bi-mies, on siinä paljon mielenkiintoista.
- Velokosi
Nakumelonta kajakilla onnistuu hyvin. Sisävesillä on vähän liikkujia, joten voi meloa rauhassa, eikä kukaan pahoita mieltään.
Kiinnostava ajatus.
- Hitaasti-iskee-kipinää
Sytytys aika hitaalla
jormalaiset kirjoitti:
Siis lapissa olit. Oliko muita?
Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)
Kuumieli kirjoitti:
Välillä kuin mannerheimintiellä, kunnes omille poluille lähdin ;)
Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?jormalaiset kirjoitti:
Olen miettinyt tuota Nudistivaellusta, pitäisikö olla täysin alasti vai hyväksytäänkö kengät?
Onko sinulla laajempaa kokemusta muualta?Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.
Kuumieli kirjoitti:
Pakko kengät olla, ei muutoin meidän kaupunkiasukkien jalat kestäisi ensiäämisiä kilometrejäkään - etenkin rinkan kanssa :). Jos lisää keskustella haluat niin voit lähettää s24 s-postiakin nimimerkilläni.
Koitin kyllä. Tuliko perille?
Sinäkin voit, jos lisää keskustella haluat niin lähetä s24 s-postiakin nimimerkilläni.
- VaeltavaNaku
Juttu on kuin suoraan elokuvasta Napapiirin sankarit!
- naturisto
Mene Alpeille nakuvaellukselle siellä niitä järjestetään. Mutta käyttäydy asiallisesti.
Muistelen lukeneeni että Saksalaiset ainakin harrastaa vaellusta alasti. Sellaisia ryhmiä missä kenelläkään ei ole vaatteita.
Onkohan kenelläkään kokemusta tai tarkempaa tietoa?- Hiihtäen
Voisihan vaelluksen tehdä hiihtäen.
- Anonyymi
Kai se etelän metsissäki käy, ku ei vaan mee reiteille mis on jengii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134