Haluan kertoa sen kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jihuu, nyt avataan suviseurakenttä!!!!!!!!
14
282
Vastaukset
- toinen_nuori
Onko täällä muita nuoria?
- N_Uori
Onhan täällä josdkus nuoriakin.
Asuntovaunuja ja asuntovaunuja tulee tasaisena virtana.
- Alas.kososlaiset
Ja kohta tullee kososlaiset sabotoimaan festareita...
- Pihdit
Kannattaisi tulla ennen vesisateita. Muutama vuosi sitten tulijoiden autoja ja vaunuja vedettiin traktorilla paikalleeen. Joitakin seuravieraita kehottiin pysymään yön yli muualla.
Eikö sinulla todellakaan ole tärkeämpää kerrottavaa?
- arkkiruoska
On se aivan mukavaa kun on taas kerran avattu saviseurakunta, sehän on aivan ennenkuulumatonta nykyään näin maallistuneessa maailmassa.
- Zioninlaalaja
Erilaiset festarit. Jännää musaa.
- VarmaanTarpeellinenTieto
Haluatko kertoa kaikille myös sen sulkemisesta????????????
- Eikiitosjeesus
Kaikki se vuoden patoutunut seksuaalisuus purkautuu yli niittyjen.
Kerrankin ei tarvitse tehdä valintaa: usko tai elä. - miksipitäämennä
Mikä on se motiivi raahata koko lapsilaumansa talsimaan eestaa pitkin peltoa moneksi päiväksi ja sitten kotiin takasin!?!
onko se esittäytyminen niin tärkeää vai se uskominenko siitä kirkastuu vaiko mikä?
kuinka moni tosisairas on siellä parantunut, tai toimiiko profeetan virka ja ilmoitukset kuin Raamatussa sanotaan kokoontumisista, kertokaa jos joku sattuu olemaan kotona!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246