Miehenikäytösajaa

Ärsyyntynytämmä

Minut vieraisiin. En jaksa sitä enää. Juo ja haisee, haukkuu kaikkia ja itse hengaa vanhan juoppoakan luona koko ajan. Se akka diilaa lääkkeitä ja mieheni ollut koukussa niihin aiemmin. Ryyppäävät ja tekevät ties mitä. Hyi helvetti! Nyt on vaimokkeen aika ottaa vierasta melaa mekkoon. Onko tarjokkaita? Olen reilu 40- vuotias nainen.

29

1694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin olet?

• Ärsyyntynytämmä

Varsinais- Suomi

• TyhmäPaimenPoika

No sillähän ne ongelmat ratkeekin että sä alat jakamaan sun ruumista...

• Ärsyyntynytämmä

Tuskin tulen sitä koskaan tekemään, koska uskollisuus on kaikki kaikessa minulle. Kunhan suutuksissani uhosin.

• Jessicaruusu

Älä nyt hyvä ihminen rupee ruumista jakamaan, tulee tuomio. Elävää lihaa voi jaellakin....

• Jos päätät toisin, kirjoittele Satakunnan alueella olevalle kundille. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

• TyhmäPaimenPoika

" Jos päätät toisin, kirjoittele Satakunnan alueella olevalle kundille. Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. "

Milloin sä luovut tosta sun selkärangattomuudesta ja lakkaat kohtelemasta ihmisiä niin ku ne olis jotain halpoi kertakäyttöastioita?

• Nimimerkkisi kertoo kaiken...... Vai kertakäyttö astia, on sulla mailman kuva. Ilmeisesti ollut lapsena liian vähän leluja niin kuin mulla nykyään erotiikkaa? Sitä vaan jatkaa etsimistään, kunnes se tarpeeksi toimiva nainen tulee vastaan, samaa toivon sinulle, koita löytää käteen vedon tilalle vaikka joku harrastus niin ei kaikki vaikuta kastemadoille.
        Ps. Älä määrittele ihmiselle hintaa, joku voi luulla että haluat maksullista halvalla.

• TyhmäPaimenPoika
        Lattela kirjoitti:

Nimimerkkisi kertoo kaiken...... Vai kertakäyttö astia, on sulla mailman kuva. Ilmeisesti ollut lapsena liian vähän leluja niin kuin mulla nykyään erotiikkaa? Sitä vaan jatkaa etsimistään, kunnes se tarpeeksi toimiva nainen tulee vastaan, samaa toivon sinulle, koita löytää käteen vedon tilalle vaikka joku harrastus niin ei kaikki vaikuta kastemadoille.
        Ps. Älä määrittele ihmiselle hintaa, joku voi luulla että haluat maksullista halvalla.

Toi " katseen kääntäminen " muhun onki ihan hyvä keino vältellä itseensä menemistä ja totuuden myöntämistä.

" Ilmeisesti ollut lapsena liian vähän leluja niin kuin mulla nykyään erotiikkaa? "

Kirjota ihmeessä lisää noita sun omia päätelmiä. Kirjota vaikka seuraavaks sun omia päätelmiä siitä että minkä kokosii kenkii mä käytän.

" Älä määrittele ihmiselle hintaa, joku voi luulla että haluat maksullista halvalla. "

Mua ei huolestuta se mitä toiset ihmiset musta luulee mut sun kannattais ehkä olla huolissas siitä että mitä Jumala susta tietää.

Jos sä et käänny ja tee parannusta ni sä päädyt tuliseen järveen, silloin viimeistään loppuu sunki tyhjän päiväset viisastelut!

• TyhmäPaimenPoika
        Lattela kirjoitti:

Nimimerkkisi kertoo kaiken...... Vai kertakäyttö astia, on sulla mailman kuva. Ilmeisesti ollut lapsena liian vähän leluja niin kuin mulla nykyään erotiikkaa? Sitä vaan jatkaa etsimistään, kunnes se tarpeeksi toimiva nainen tulee vastaan, samaa toivon sinulle, koita löytää käteen vedon tilalle vaikka joku harrastus niin ei kaikki vaikuta kastemadoille.

" Ps. Älä määrittele ihmiselle hintaa, joku voi luulla että haluat maksullista halvalla. "

Sä et tainnu ollenkaa ottaa huomioon sitä mahdollisuutta että ehkä kaikki ei haluu maksullista. No sehän ei tietenkään oo mitenkää yllättävää sellaselta jonka mielestä on ihan hyväksyttävää käyttää naisia vaan omien himojensa tyydyttämiseen.

Jatka ihmeessä sun oman oksennuksen keskellä pyörimistä, sitähän sä rakastat! Ei sua kiinnosta miltä naisista tuntuu ( olipa ne sitten maksullisia tai ei )

Jonain päivänä säki tuut seisomaan Jumalan pojan ( kuninkaiden kuninkaan ) edessä, silloin sun on ihan turha viisastella.

• TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

" Ps. Älä määrittele ihmiselle hintaa, joku voi luulla että haluat maksullista halvalla. "

Sä et tainnu ollenkaa ottaa huomioon sitä mahdollisuutta että ehkä kaikki ei haluu maksullista. No sehän ei tietenkään oo mitenkää yllättävää sellaselta jonka mielestä on ihan hyväksyttävää käyttää naisia vaan omien himojensa tyydyttämiseen.

Jatka ihmeessä sun oman oksennuksen keskellä pyörimistä, sitähän sä rakastat! Ei sua kiinnosta miltä naisista tuntuu ( olipa ne sitten maksullisia tai ei )

Jonain päivänä säki tuut seisomaan Jumalan pojan ( kuninkaiden kuninkaan ) edessä, silloin sun on ihan turha viisastella.

Älä sekoita herraa näihin juttuihin, saatat yllättyä sen verran paljon kun tapaamiseen saapuu muitakin kuin sinä ja moraalisi. Aamen.
        Ps. Tämä tästä vielä puuttukin, nyt on kaikki nähty löylykauha state, ja saarnamies..... Huhhuh.

• Ärsyyntynytämmä

Minäpä ilmoitan jos niikseen!

• TyhmäPaimenPoika
        Lattela kirjoitti:

Älä sekoita herraa näihin juttuihin, saatat yllättyä sen verran paljon kun tapaamiseen saapuu muitakin kuin sinä ja moraalisi. Aamen.
        Ps. Tämä tästä vielä puuttukin, nyt on kaikki nähty löylykauha state, ja saarnamies..... Huhhuh.

" Älä sekoita herraa näihin juttuihin, saatat yllättyä sen verran paljon kun tapaamiseen saapuu muitakin kuin sinä ja moraalisi. Aamen. "

Mä en oo puhunu mitään sun herrasta. Jumalan poika ei oo sun herra, jos olis ni sä rakastaisit sitä mitä mä sulle kirjotan.

• Ärsyyntynytämmä kirjoitti:

Jään odottelemaan.......!

" Älä sekoita herraa näihin juttuihin, saatat yllättyä sen verran paljon kun tapaamiseen saapuu muitakin kuin sinä ja moraalisi. Aamen. "

Mä en oo puhunu mitään sun herrasta. Jumalan poika ei oo sun herra, jos olis ni sä rakastaisit sitä mitä mä sulle kirjotan.

Mulla ei valitettavasti ole kuin yksi herra en pidä muita herroja, siksi en voi juuri nyt rakastaa sinua, olen pahoillani. Koita hintti pokata joku veli jostain ja jätä heterot rauhaan. Aamen.

• TyhmäPaimenPoika
        Lattela kirjoitti:

Mulla ei valitettavasti ole kuin yksi herra en pidä muita herroja, siksi en voi juuri nyt rakastaa sinua, olen pahoillani. Koita hintti pokata joku veli jostain ja jätä heterot rauhaan. Aamen.

" Mulla ei valitettavasti ole kuin yksi herra en pidä muita herroja, siksi en voi juuri nyt rakastaa sinua, olen pahoillani. "

Paholainen on sun herra. No tietenkään sä et rakasta mua koska sä seuraat sun isän ( Saatanan ) jalanjälkiä. Sä vihaat mua aivan kuten niitä kaikkia naisia joita sä haluut käyttää vaan sun omien himojen tyydyttämiseen.

Se että sä sanot olevas pahoillasi vaikka et sitä oikeesti oo ni tekee susta TEESKENTELIJÄN!

" Koita hintti pokata joku veli jostain ja jätä heterot rauhaan. "

Miks mä noudattaisin sun kaltasen vääryyden tekijän käskyjä? Jumala kavahtaa jopa sun vaatteita.

Se että sä viljelet tota " aamen " sanaa ni ei tee susta mitään pyhimystä! Sulla ei oo mitään tekemistä Jumalan eikä hänen poikansa kanssa! Jatka ihmeessä mun pilkkaamista ja kerää lisää Jumalan vihaa itsesi ylle!

" Mulla ei valitettavasti ole kuin yksi herra en pidä muita herroja, siksi en voi juuri nyt rakastaa sinua, olen pahoillani. "

Paholainen on sun herra. No tietenkään sä et rakasta mua koska sä seuraat sun isän ( Saatanan ) jalanjälkiä. Sä vihaat mua aivan kuten niitä kaikkia naisia joita sä haluut käyttää vaan sun omien himojen tyydyttämiseen.

Se että sä sanot olevas pahoillasi vaikka et sitä oikeesti oo ni tekee susta TEESKENTELIJÄN!

" Koita hintti pokata joku veli jostain ja jätä heterot rauhaan. "

Miks mä noudattaisin sun kaltasen vääryyden tekijän käskyjä? Jumala kavahtaa jopa sun vaatteita.

Se että sä viljelet tota " aamen " sanaa ni ei tee susta mitään pyhimystä! Sulla ei oo mitään tekemistä Jumalan eikä hänen poikansa kanssa! Jatka ihmeessä mun pilkkaamista ja kerää lisää Jumalan vihaa itsesi ylle!

Menikö sanan saattajalla hermot vai mikä sai sut jo viljelemään veljeäsi paholaista(itse saatanaa) minun kaverikseni? Mulla on ihan eri kaveri piiri, en tarvii mitään woodoo ukkoja pärryytämään rumpuja tai sytyttelemään tulija poluilleni. AAMEN JA RAUHAA KAIKILLE HURSKAILLE JOTKA LANKEAA PILLUN KIROUKSEEN.
        Rakastakaa niin teitäkin rakastetaan, edes hetki!!!

• TyhmäPaimenPoika
        Lattela kirjoitti:

Menikö sanan saattajalla hermot vai mikä sai sut jo viljelemään veljeäsi paholaista(itse saatanaa) minun kaverikseni? Mulla on ihan eri kaveri piiri, en tarvii mitään woodoo ukkoja pärryytämään rumpuja tai sytyttelemään tulija poluilleni. AAMEN JA RAUHAA KAIKILLE HURSKAILLE JOTKA LANKEAA PILLUN KIROUKSEEN.
        Rakastakaa niin teitäkin rakastetaan, edes hetki!!!

" AAMEN JA RAUHAA KAIKILLE HURSKAILLE JOTKA LANKEAA PILLUN KIROUKSEEN. "

Minkä ikänen sä oot? Sen mä jotenki ymmärrän että vielä ala - astetta käyvät pojat heittää jotain ton tyylistä läppää. Tollasii juttui kertomalla sä saat vaan ittes näyttämään tyhmältä, tosin tyhmähän sä ootkin.

" Rakastakaa niin teitäkin rakastetaan, edes hetki!!! "

Sä julistat valheellista rakkautta. Se ei oo mitään rakkautta että kohtelee naisia niin ku ne olis jotain halpoi kertakäyttöastioita. Sulla ei oo mitään tekemistä Jumalan eikä todellisen rakkauden kanssa. Sä voit jankata vastaan ja kirjotella noita sun järjettömyyksiä vaikka sun koko loppu elämän ajan mutta ei se totuus siitä miksikään muutu.

Ei mulla menny hermot, mähän vaan kerroin sulle totuuden. Sulla ei vaan taida olla sen vertaa selkärankaa että sä pystyisit tunnustaa olevasi vääryydentekijä.

" AAMEN JA RAUHAA KAIKILLE HURSKAILLE JOTKA LANKEAA PILLUN KIROUKSEEN. "

Minkä ikänen sä oot? Sen mä jotenki ymmärrän että vielä ala - astetta käyvät pojat heittää jotain ton tyylistä läppää. Tollasii juttui kertomalla sä saat vaan ittes näyttämään tyhmältä, tosin tyhmähän sä ootkin.

" Rakastakaa niin teitäkin rakastetaan, edes hetki!!! "

Sä julistat valheellista rakkautta. Se ei oo mitään rakkautta että kohtelee naisia niin ku ne olis jotain halpoi kertakäyttöastioita. Sulla ei oo mitään tekemistä Jumalan eikä todellisen rakkauden kanssa. Sä voit jankata vastaan ja kirjotella noita sun järjettömyyksiä vaikka sun koko loppu elämän ajan mutta ei se totuus siitä miksikään muutu.

Ei mulla menny hermot, mähän vaan kerroin sulle totuuden. Sulla ei vaan taida olla sen vertaa selkärankaa että sä pystyisit tunnustaa olevasi vääryydentekijä.

Pitäiskö nyt olla syntinen olo kun tekee pillua mieli?
        Täytyy kyllä myöntää että sä olet aika veijari hihuliksi, luulis perkele että oma näkemyksesi kieltää edes avaamaan näitä sivuja, vai oletko joku katkera runkkari jota muija on pettäny kun et pysty sitä raamatulla tyydyttämään? No oli niin tai näin, jatka samaa rataa kyllä sä vielä sielulles rauhan saat ja löydät elämällesi sisältöä..... Mä jatkan omaani. Aamen.
        Ps. En tunnusta valheellista rakkautta, vaan hetken huumaa ja hyviä orgasmeja.... Kannattaa kokeilla, ne on fyysistä ei henkistä hyvää oloa. Toki saa siitä myös henkistäkin...... Pitkäksi aikaa.... Että ei tarvii täällä pyöriä ja arvostella ihmisiä, sitähän kunnon uskovat eivät tee, sillä se on väärin. Mutta kaikkea hyvää sinnekin, me kaikki rakastetaan sua. Aamen.

• TyhmäPaimenPoika
        Lattela kirjoitti:

Pitäiskö nyt olla syntinen olo kun tekee pillua mieli?
        Täytyy kyllä myöntää että sä olet aika veijari hihuliksi, luulis perkele että oma näkemyksesi kieltää edes avaamaan näitä sivuja, vai oletko joku katkera runkkari jota muija on pettäny kun et pysty sitä raamatulla tyydyttämään? No oli niin tai näin, jatka samaa rataa kyllä sä vielä sielulles rauhan saat ja löydät elämällesi sisältöä..... Mä jatkan omaani. Aamen.
        Ps. En tunnusta valheellista rakkautta, vaan hetken huumaa ja hyviä orgasmeja.... Kannattaa kokeilla, ne on fyysistä ei henkistä hyvää oloa. Toki saa siitä myös henkistäkin...... Pitkäksi aikaa.... Että ei tarvii täällä pyöriä ja arvostella ihmisiä, sitähän kunnon uskovat eivät tee, sillä se on väärin. Mutta kaikkea hyvää sinnekin, me kaikki rakastetaan sua. Aamen.

" Pitäiskö nyt olla syntinen olo kun tekee pillua mieli? "

Sulle kaikki on likasta niin kauan kunnes sä käännyt ja teet parannuksen.

" Täytyy kyllä myöntää että sä olet aika veijari hihuliksi, luulis perkele että oma näkemyksesi kieltää edes avaamaan näitä sivuja, vai oletko joku katkera runkkari jota muija on pettäny kun et pysty sitä raamatulla tyydyttämään? "

Siellä missä on vääryyttä niin siellä tarvitaan nuhtelua. Eihän siinä oo mitään järkeä että nuhtelee sellasii ihmisii jotka ovat jo kääntyneet ja tehneet parannuksen.

" No oli niin tai näin, jatka samaa rataa kyllä sä vielä sielulles rauhan saat ja löydät elämällesi sisältöä..... Mä jatkan omaani. Aamen. "

Sä et tuu löytämään rauhaa Jumalan ulkopuolelta.

" Ps. En tunnusta valheellista rakkautta, vaan hetken huumaa ja hyviä orgasmeja.... Kannattaa kokeilla, ne on fyysistä ei henkistä hyvää oloa. Toki saa siitä myös henkistäkin...... Pitkäksi aikaa.... Että ei tarvii täällä pyöriä ja arvostella ihmisiä, sitähän kunnon uskovat eivät tee, sillä se on väärin. Mutta kaikkea hyvää sinnekin, me kaikki rakastetaan sua. Aamen. "

Vaikka sä et rakastakkaa ittees ni kyl aikuisella " miehellä " tulis olla sen verran selkärankaa ja kunnioitusta naisia kohtaan ettei käytä heitä vaan himojensa tyydyttämiseen. Ne sun tuntemat " kunnon uskovaiset " taitaa olla liassa ja saastassa kylpeviä vääryydentekijöitä. Mun silmissä sä et oo edes mies vaan ikäänkuin joku matelijan kaltainen eläin, sen mukasestihan sä käyttäydytkin.

Oikeamielisessä nuhtelussa ei oo mitään väärää! Sun on ihan turha toivottaa mulle hyvää koska sä et tee sitä sun sydämessä. Sä et rakasta naisia etkä sä myöskään rakasta mua! Lopeta toi teeskentely!

Jumalan viha tulee olemaan sulla yllä siihen asti kunnes sä käännyt ja teet parannuksen. Miksi Jumala siunais sellasta ihmistä joka kohtelee naisia huonosti?

• TyhmäPaimenPoika

" Että ei tarvii täällä pyöriä ja arvostella ihmisiä, sitähän kunnon uskovat eivät tee, sillä se on väärin. "

Sä ite kohtelet naisia niin ku ne olis halpoja kertakäyttöastioita ja sitten sä vielä kehtaat syyttää mua siitä että mä nuhtelen sua. Kattoisit nyt ees vähän ittees! Mulla on oikeus nuhdella vääryydentekijöitä, kuka sä oot mua kieltämään? Sä pidät ittees niin suurena ja mahtavana että sulla on mukamas oikeus kohdella toisia ihmisä ihan miten sua vaan huvittaa mutta kukaan ei sais muka nuhdella sua. Kuka sä oikein kuvittelet olevas, joku kuningas vai? Jumalan poika on kuningas, et sinä!

• TyhmäPaimenPoika
        Ärsyyntynytämmä kirjoitti:

" Minäpä ilmoitan jos niikseen! "

Mä toivon ettei se tule tapahtumaan. Älä pidä ittees halpana ja anna ton Lattelan kaltaisten selkärangattomien matelijoiden kohdella sua niin ku sä olisit joku halpa kertakäyttöastia.

• TyhmäPaimenPoika

Hedelmistään puu tunnetaan.

" Ps. En tunnusta valheellista rakkautta, vaan hetken huumaa ja hyviä orgasmeja.... "

Sä hyväksyt yhden illan suhteet, sulle sun oma nautinto on tärkeempää ku toisten ihmisten tunteet. Lopeta jo toi sun teeskentely ja ala ottamaan vastuuta!

" TPP=Täysinperseenpantava olis paljon mukavampi nimi sinulle, sointuu hyvin väärä uskoiselle sillä uskontosi ei salli sitä syntiä kuin ääri tapauksessa ja katumus harjoituksin jos vanhurskaat sen hyväksyy. "

Lisää ala - aste huumoria... Jos sä olisit Jumalan opetuslapsi niin sä et kirjottelis mitään tollasta! Jos se mitä mä kirjotan ni ei oo TOTUUS niin mikä saa sut noin halveksimaan mua, mistä toi sun halveksunta oikein kumpuaa? Jos se mitä mä kirjotan ni ei oo TOTUUS niin eihän sulla sitten oo mitään hätää.

" Ps. Seuraavan kerran kun oot vieressäni ja näät että kohtelen naista kuin likasankoa, herätä! AAMEN "

Mä vähän luulen että sä oot niin turmeltunut ettet sä edes ymmärrä tekeväsi väärin.

• TyhmäPaimenPoika

" katumus harjoituksin jos vanhurskaat sen hyväksyy. "

Todellinen katuminen ei oo mitään harjoittamista vaan kyse on tuntemisesta. Sulla taitaa itelläs olla tapana harjottaa katumusta, hetken sä " kadut " ja sitten sä palaat ikäänkuin koiran tavoin takasin sun oksennuksen luokse.

• TyhmäPaimenPoika

" TPP=Täysinperseenpantava olis paljon mukavampi nimi sinulle, sointuu hyvin väärä uskoiselle sillä uskontosi ei salli sitä syntiä kuin ääri tapauksessa ja katumus harjoituksin jos vanhurskaat sen hyväksyy. "

Ei sun oo pakko halveksua mua salassa. Sä et taida viittii suoraan pilkata ja kirota mua ettet sä menetä sun mainetta " hyvänä ihmisenä ".

Sun sydämessä sä halveksut mua, se paistaa läpi sun kirjotuksista. Sun on ihan turha yrittää teeskennellä mun edessä. Ei mikään pysy salassa Jumalalta.

• TyhmäPaimenPoika

" Oleks sä jumala ku mikään ei pysy sulta salassa? Vai vaan Jeesuksen nimessä oleva sekopää jolta lääkkeet on ottamatta? "

Miksi sä kyselet multa asioita joista sä et oo aidosti kiinnostunut? Milloin sä lopetat ton teeskentelemisen?

• jannemanne

MIkset vain eroa?

• Vaikeetaon

Sehän se olisi kaikkein helpoin ratkaisu! Mitä sinä tekisit? Kun kuitenkin rakastan enkä halua pettää.

• Pikku
        Vaikeetaon kirjoitti:

Sehän se olisi kaikkein helpoin ratkaisu! Mitä sinä tekisit? Kun kuitenkin rakastan enkä halua pettää.

Sairas kompo toi teidän liitto, hyväksyt ukkos sekoilun mutta et ymmärrä erota vaikka sua petetään, juodaan ja sekoillaan? Auttasko peili?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe