Hei! Kyselen tämmöstä asiasta jos joku ystävällinen voisi vastata mulle olisin todella kiitollinen.
Eli meillä tuli hallinto oikeudesta miehen oleskelulupa päätös että he kumosi Maahanmuutoviraston päätöstä ja lähettivät hakemuksen uudelleen käsiteltäväksi. Mitä se tarkoittaa ? Tuleeko myönteinen päätös vai mitä ?
Kuinka kauan vielä menee ennen kuin tulee päätös sieltä?
Hallinto oikeus kumosi Maahanmuutoviraston päätöks
Nainen1
2
500
Vastaukset
- Lopullista
Ei voi mitään mies ei voi mitenkään jäädä maahan vaan on poistuttava heti. Mene mukana jos haluat olla kimpassa (paitsi ettei mies sinua huolisi koska ei käyttöä muualla haittaa vaan).
- Asiantuntija_olento
Kuus vuotta menee ja sitten tulee uusi kielteinen oäätös. Voitte sitten taas valittaa ja taas menee kuusi vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645