Kokemuksia kenelläkään ?
Invalidivähennys
4
292
Vastaukset
- asiatkunnossa
Ohjeita löytyy verottajan omilta sivuilta.
- Unohdetut
Ainakaan indeksikorotusta tuohon vähennykseen ei mielestäni ole "miesmuistiin" tullut. Ovatkohan unohtaneet?
Minulla on ollut 40% vähennys 1-tyypin diabeteksen takia jo kymmeniä vuosia.
2017 verotuspäätöksessä kunnallisverotuksessä vähennystä tuli 176 eur (40% * 440 eur) ja valtionverotuksessa 46 eur (40% * 115 eur).. Eli noiden vaikutus on aika mitätön, kun ne lasketaan kiinteästä euromäärästä.- Täysi-vääryys
Kyllä, mutta, kun kaikkiin verotusta koskeviin vähennyksiin tehdään vuosittain indeksikorotus. Niin - niin, oletteko koskaan nähneet indeksivähennykseen tentyä indeksikorotusta?
Ainakaan itse en ole nähnyt. Mielestäni invalidit on unohdettu väestönosa. Mikään hallitus ei nosta invalidivähennyksen määrää edes indeksilläkään, mikä on inhimillinen vääryys!!!
Miksi sitten kaikkia muita vähennyksiä nostetaan vähintään indeksillä? Vastatkaapa tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635