Ätmit ja yksinäiset naiset..

...eivät eroa toisistaan muuta kuin sukupuolielinten osalta.

Mentaalisesti he ovat aikalailla yhtä puuta.

77

876

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä oikein usko.

• En minäkään usko, tiedän että se on näin.

• piupali.paupali
        Ananias kirjoitti:

Mies on syntyjään aggressiivisempi, ja radikalisoituessaan miehet toimivat väkivaltaisemmin kuin naiset.

Hylätyksi tulemisen kokemus yhdistää kuitenkin molempia.

Miehillä aggressio purkautuu useammin ulospäin kuin naisilla. Naiset kääntävän vihan sisäänpäin.

Mutta nykypäivän ulkoapäin ohjelmoiduilla ihmisillä tämäkin ns. miehinen ominaisuus on muuttumassa naiselliseksi: yhä useampi nuori mies voi henkisesti pahoin, ja kääntää vihan ja pahoinvoinnin sisäänpäin, eristäytyen tahallaan muista ihmisistä ja jääden kotiinsa yksin potemaan.

Poikalapset tarvitsisivat runsaasti rankkaa joukkueliikuntaa sanotaan nyt tuolta 7-vuotiaasta yli parikymppiseksi, jotta heistä kasvaisi oman arvonsa (ja muiden arvon) tuntevia, suoraselkäisiä miehekkäitä miehiä.

Yhteiskunta haluaa kasvattaa miehistä naismaisia. Ei hyvä.

• piupali.paupali kirjoitti:

Miehillä aggressio purkautuu useammin ulospäin kuin naisilla. Naiset kääntävän vihan sisäänpäin.

Mutta nykypäivän ulkoapäin ohjelmoiduilla ihmisillä tämäkin ns. miehinen ominaisuus on muuttumassa naiselliseksi: yhä useampi nuori mies voi henkisesti pahoin, ja kääntää vihan ja pahoinvoinnin sisäänpäin, eristäytyen tahallaan muista ihmisistä ja jääden kotiinsa yksin potemaan.

Poikalapset tarvitsisivat runsaasti rankkaa joukkueliikuntaa sanotaan nyt tuolta 7-vuotiaasta yli parikymppiseksi, jotta heistä kasvaisi oman arvonsa (ja muiden arvon) tuntevia, suoraselkäisiä miehekkäitä miehiä.

Hyvä kommentti, tuohon ei lisättävää.

Mun itsetunto on ainakin tuhottu koulun liikuntatunneilla. Mitä muuta voi seurata jos jää aina joukkueita kasattaessa viimeiseksi valinnaksi?

• ageless_stranger kirjoitti:

Mun itsetunto on ainakin tuhottu koulun liikuntatunneilla. Mitä muuta voi seurata jos jää aina joukkueita kasattaessa viimeiseksi valinnaksi?

Ehkä liikuntaa oli liian vähän etkä siksi kehittunut joukkuepeleissä taitavammaksi?

• Ananias kirjoitti:

Ehkä liikuntaa oli liian vähän etkä siksi kehittunut joukkuepeleissä taitavammaksi?

Tai sitten toiset ovat syntyjään epäurheilullisia eivätkä näe mitään mieltä pallon pomputtelussa. Vanhempanikin ovat sanoneet, että jo hyvin nuorena kun minulle heitettiin palloa niin en reagoinut mitenkään. Myöhemmin olen kyllä jostain syystä oppimut tykkäämään sulkapallosta ja salibandystä, mutta en edelleenkään näe penkkiurheilussa mitään mieltä. Mielestäni koululiikuntaa opetetaan ihan väärin ja tällä saadaan monen vähemmän urheilullisen kiinnostus asiaa kohtaan tyystin kuolemaan. Tärkeintä pitäisi olla, että lapset innostuvat liikkumisesta, koska se on mukavaa, ei niinkään tuloksien tavoittelu verenmaku suussa.

• ageless_stranger kirjoitti:

Tai sitten toiset ovat syntyjään epäurheilullisia eivätkä näe mitään mieltä pallon pomputtelussa. Vanhempanikin ovat sanoneet, että jo hyvin nuorena kun minulle heitettiin palloa niin en reagoinut mitenkään. Myöhemmin olen kyllä jostain syystä oppimut tykkäämään sulkapallosta ja salibandystä, mutta en edelleenkään näe penkkiurheilussa mitään mieltä. Mielestäni koululiikuntaa opetetaan ihan väärin ja tällä saadaan monen vähemmän urheilullisen kiinnostus asiaa kohtaan tyystin kuolemaan. Tärkeintä pitäisi olla, että lapset innostuvat liikkumisesta, koska se on mukavaa, ei niinkään tuloksien tavoittelu verenmaku suussa.

Samaa mieltä siitä että koululiikuntaa pitäisi kehittää jotta kaikki saisivat siitä jotakin.

Tuskinpa sekään on hyvä, että naiset kääntävät vihan tunteensa itseensä. Ei se mikään biologinen ominaisuus sentäs ole.

• Ananias kirjoitti:

En minäkään usko, tiedän että se on näin.

Tämä muuten on aika mielenkiintoinen juttu, kuinka miespuoliset huomattavasti useammin väittävät ehdottomasti tietävänsä jotakin, vaikka tämä heidän "tietonsa" pohjautuisikin muistikuviin, oletuksiin tai omaan arvomaailmaan.

Naiset puolestaan käyttävät useammin termejä "muistaakseni", "mielestäni" " uskoisin" jne.

Mikä taas loppupeleissä tekee naisista uskottavampia, kun he sanovat jonkun asian todella olevan kuten väittävät.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tämä muuten on aika mielenkiintoinen juttu, kuinka miespuoliset huomattavasti useammin väittävät ehdottomasti tietävänsä jotakin, vaikka tämä heidän "tietonsa" pohjautuisikin muistikuviin, oletuksiin tai omaan arvomaailmaan.

Naiset puolestaan käyttävät useammin termejä "muistaakseni", "mielestäni" " uskoisin" jne.

Mikä taas loppupeleissä tekee naisista uskottavampia, kun he sanovat jonkun asian todella olevan kuten väittävät.

"Mielestäni tämä taas loppupeleissä tekee naisista uskottavampia, kun he sanovat jonkun asian todella olevan kuten väittävät."

Muistelisin sinun sanoneen olevasi nainen, joten muokkasin kommenttiasi vähän naisellisemmaksi.

• Ananias kirjoitti:

"Mielestäni tämä taas loppupeleissä tekee naisista uskottavampia, kun he sanovat jonkun asian todella olevan kuten väittävät."

Muistelisin sinun sanoneen olevasi nainen, joten muokkasin kommenttiasi vähän naisellisemmaksi.

Ei, kun se on se paikkansa pitävä väite, joka on hyvin perusteltu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei, kun se on se paikkansa pitävä väite, joka on hyvin perusteltu.

Jostakin syystä on naisia jotka eivät muista kainosti mainita "minun mielestäni"....

Vahvoista mielipiteistään tuttuja palstanaisia on muutamia, Wwuwuw kuuluu lukuun yhden mainitakseni.

• Ananias kirjoitti:

Jostakin syystä on naisia jotka eivät muista kainosti mainita "minun mielestäni"....

Vahvoista mielipiteistään tuttuja palstanaisia on muutamia, Wwuwuw kuuluu lukuun yhden mainitakseni.

Jep, jep. Se olikin yleistys.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jep, jep. Se olikin yleistys.

Sinun jyräävällä tyylilläsi kerrottuna tuo SINUN yleistyksesi ei ole yhtään sen uskottavampi kuin jonkun miehen kertomana.

• Ananias kirjoitti:

Sinun jyräävällä tyylilläsi kerrottuna tuo SINUN yleistyksesi ei ole yhtään sen uskottavampi kuin jonkun miehen kertomana.

Kyllä mä uskon, että sä tajusit mitä mä tarkoitin..

Selkeät mielipiteet on sitten mielipiteitä. Ei silloin voi sanoa, että tietää asian olevan niin ja näin.

• liikunnaton
        ageless_stranger kirjoitti:

Itse käänsin tuon liikuntatunneilla viimeisenä valitsemisen voitoksi aikoinaan:
        Aloin perseilemään tunnilla. En tehnyt oikein mitään, väistin palloa. Tämän jälkeen kukaan ei enää suostunut valitsemaan minua joukkueeseen. En siis olut enää viimeinen, vaan minua ei haluttu joukkueeseen.
        Seuraavaksi aloin sitten jättämään kaikki urheiluvälineet kotiin. Aloin vittuilemaan opettajalle. Tämä oli hyvä veto, koska olin kaikkien koulun muiden opettajien mielestä mallioppilas. Ehdoilla uhkailtiin, mutta ei sitten uskallettu antaa kun muuten todistus oli kiitettäviä täynnä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että sä tajusit mitä mä tarkoitin..

Selkeät mielipiteet on sitten mielipiteitä. Ei silloin voi sanoa, että tietää asian olevan niin ja näin.

Tiedän paljon naisia jotka ovat hyvin ehdottomia mielipiteissään, joten teoriasi ei ole aukoton.

Olen jonkun verran lueskellut myös vauva-foorumia, ja siellä huomioni on kiinnittynyt peukutuksiin. Naiset peukuttavat täysin logiikan vastaisia kommentteja vimmatusti silloin jos kommentin nähdään olevan naisten edun mukainen tai jotenkin palvelevan mielikuvaa naisista. Miehillä ei esiinny tuota taipumusta, joten voisi päätellä että miehet ovat uskollisempia totuudelle.

• Ananias kirjoitti:

Tiedän paljon naisia jotka ovat hyvin ehdottomia mielipiteissään, joten teoriasi ei ole aukoton.

Olen jonkun verran lueskellut myös vauva-foorumia, ja siellä huomioni on kiinnittynyt peukutuksiin. Naiset peukuttavat täysin logiikan vastaisia kommentteja vimmatusti silloin jos kommentin nähdään olevan naisten edun mukainen tai jotenkin palvelevan mielikuvaa naisista. Miehillä ei esiinny tuota taipumusta, joten voisi päätellä että miehet ovat uskollisempia totuudelle.

Mä tarkoitin että luulojen väitetään olevan tietoa.

Etkä sä voi tietää peukuttajien sukupuolta. Ja muutenkin väitän, että olet väärässä siinä etteikö miehet suosisi omaa sukupuoltaan mairittelevia kommentteja.

Täytyy mennä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä tarkoitin että luulojen väitetään olevan tietoa.

Etkä sä voi tietää peukuttajien sukupuolta. Ja muutenkin väitän, että olet väärässä siinä etteikö miehet suosisi omaa sukupuoltaan mairittelevia kommentteja.

Täytyy mennä.

Kyllähän kommentista joka on kirjoitettu naisia mairittelevasti, joskin valheellisesti, voi päätellä peukuttajien sukupuolen. Tuskin miehet ainakaan yhteistuumin ryhtyisi naisten lokaamiseen peukuttamalla idioottimaista kommenttia.

Vain todella pieni osa miehistä peukuttaa kannatuksen vuoksi kommenttia jossa on esim. asiavirhe. Kyllä miehet ovat ryhmänä uskollisempia totuudelle.

• Ananias kirjoitti:

Kyllähän kommentista joka on kirjoitettu naisia mairittelevasti, joskin valheellisesti, voi päätellä peukuttajien sukupuolen. Tuskin miehet ainakaan yhteistuumin ryhtyisi naisten lokaamiseen peukuttamalla idioottimaista kommenttia.

Vain todella pieni osa miehistä peukuttaa kannatuksen vuoksi kommenttia jossa on esim. asiavirhe. Kyllä miehet ovat ryhmänä uskollisempia totuudelle.

Kyllä täällä ainakin peukutellaan ätmien jutuille vaikka mitä väittäisivät, kunhan siinä jotenkin naisia solvataan.

Nyt laitan tän tabletin latuumaan ja otan kohta lasagnen uunista, pyykit tulikin jo hoidettua... ja sitten otan loppupäivän rennosti..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin peukutellaan ätmien jutuille vaikka mitä väittäisivät, kunhan siinä jotenkin naisia solvataan.

Nyt laitan tän tabletin latuumaan ja otan kohta lasagnen uunista, pyykit tulikin jo hoidettua... ja sitten otan loppupäivän rennosti..

Ätmit on vähän oma lajinsa, en sanoisi että heidän toimintamallinsa edustaa miessukupuolen toimintamalleja moniltakaan osin.

Ätmiys on uskonto, ja siksi sitä kaiketi katsotaan värilasien läpi.

• liikunnaton kirjoitti:

Itse käänsin tuon liikuntatunneilla viimeisenä valitsemisen voitoksi aikoinaan:
        Aloin perseilemään tunnilla. En tehnyt oikein mitään, väistin palloa. Tämän jälkeen kukaan ei enää suostunut valitsemaan minua joukkueeseen. En siis olut enää viimeinen, vaan minua ei haluttu joukkueeseen.
        Seuraavaksi aloin sitten jättämään kaikki urheiluvälineet kotiin. Aloin vittuilemaan opettajalle. Tämä oli hyvä veto, koska olin kaikkien koulun muiden opettajien mielestä mallioppilas. Ehdoilla uhkailtiin, mutta ei sitten uskallettu antaa kun muuten todistus oli kiitettäviä täynnä.

Oikea asenne! 👍😀

• fsdfsdfsad

Yksinäisissä miehissäkin on erilaista "puuta". Sama koskee naisia.

• Molempia yhdistää tunne siitä ettei kelpaa kenellekään.

Se on aika kokonaisvaltainen tunne, eikä sitä pääse mitenkään pakoon.

• Ananias kirjoitti:

Molempia yhdistää tunne siitä ettei kelpaa kenellekään.

Oletko yrittänyt päästä pakoon?

• Ananias kirjoitti:

Molempia yhdistää tunne siitä ettei kelpaa kenellekään.

Voihan yksinäisyyttä kokea parisuhteessakin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Voihan yksinäisyyttä kokea parisuhteessakin.

Voi tietenkin.

Se ei ole silti sama asia kuin joutua olemaan yksin vailla mitään toivoa paremmasta.

• Hahhaaaaa
        Ananias kirjoitti:

Voi tietenkin.

Se ei ole silti sama asia kuin joutua olemaan yksin vailla mitään toivoa paremmasta.

Parisuhteessa eletään usein niin ettei ole mitään toivoa paremmasta.

• Hahhaaaaa kirjoitti:

Parisuhteessa eletään usein niin ettei ole mitään toivoa paremmasta.

Yleensä parisuhteessa elänyt tietää voivansa löytää parisuhteen, mutta ihminen joka ei ole koskaan löytänyt suhdetta voi alkaa uskomaan ettei hän voikaan löytää suhdetta.

• Ananias kirjoitti:

Voi tietenkin.

Muistan kun olin joku kesä sitten uimarannalla yksinäni. Porukkaa oli paljon..katselin siinä ympärilleni ja yhtäkkiä tunsin oloni todella yksinäiseksi, ihan vatsaa kouraisi se tyhjyyden tunne. Muistan tuon tunteen lapsuudestani, joilloin se tuntui vielä vahvemmin..
        Otin luurin käteeni ja lähetin yhdelle ystävälleni tekstiviestejä, joihin hän vastasi. Olisi kamalaa, jos ei olisi ketään kenen kanssa kommunikoida. Tykkään kyllä olla yksikseni, mutta kyllä sitä ihminen sosiaalisena olentona seuraakin kaipaa. Saa vaihtaa ajatuksia, ja sitähän se tämäkin on..

Onneksi siis on edes some, paitsi jos sillä korvaa oikeat ystävyyssuhteet.

• ota.puheeksi
        Wwuwuw kirjoitti:

Muistan kun olin joku kesä sitten uimarannalla yksinäni. Porukkaa oli paljon..katselin siinä ympärilleni ja yhtäkkiä tunsin oloni todella yksinäiseksi, ihan vatsaa kouraisi se tyhjyyden tunne. Muistan tuon tunteen lapsuudestani, joilloin se tuntui vielä vahvemmin..
        Otin luurin käteeni ja lähetin yhdelle ystävälleni tekstiviestejä, joihin hän vastasi. Olisi kamalaa, jos ei olisi ketään kenen kanssa kommunikoida. Tykkään kyllä olla yksikseni, mutta kyllä sitä ihminen sosiaalisena olentona seuraakin kaipaa. Saa vaihtaa ajatuksia, ja sitähän se tämäkin on..

eikös sinulla ole mies ja joten jos ette ole yhdessä tai tunnette molemmat yksinäisiltä niin erotkaa tai otat puheeksi että haluat olla miehesi kanssa niin jokin ongelma on ja hänkin ilostuu kun välitätkin hänestä ja haluat olla hänen kanssaan yhdessä kaikkea tehden eli varmasti miehesikin haluaa että olet hänen paras kaverinsa ja kumppaninsa ja haluaa olla enemmän kanssasi

• ota.puheeksi kirjoitti:

eikös sinulla ole mies ja joten jos ette ole yhdessä tai tunnette molemmat yksinäisiltä niin erotkaa tai otat puheeksi että haluat olla miehesi kanssa niin jokin ongelma on ja hänkin ilostuu kun välitätkin hänestä ja haluat olla hänen kanssaan yhdessä kaikkea tehden eli varmasti miehesikin haluaa että olet hänen paras kaverinsa ja kumppaninsa ja haluaa olla enemmän kanssasi

Ymmärsit nyt väärin mun viestini.

• flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

Jäin oikein miettimään, ja ei, en muista koskaan tunteneeni tuollaista yksinäisyyttä.

Tää huomio vähän huolestuttaa mua.

• flowersreally kirjoitti:

Jäin oikein miettimään, ja ei, en muista koskaan tunteneeni tuollaista yksinäisyyttä.

Sinun vai Wwuwuwin puolesta?

• flowersreally
        Ananias kirjoitti:

Sinun vai Wwuwuwin puolesta?

Omasta puolestani.

Sulle saattais erakkoelämä(kin) sopia.

Mä olen joskus, kuten aika moni muukin, sellaisesta haaveillut...

Mutta antaa haaveiden pysyä omalla tasollaan.

Omasta puolestani.

En usko että tuosta tulisi olla huolissaan.

• RumaÄtmi

Niissähän on suuri ero. Yksinäiset naiset antaa pakkeja, mutta ätmit ei.

• Onhan naisissakin ätnejä.

Olen tavannut joskus nättejäkin naisia jotka voisi luokitella ätneiksi, kyse on lähinnä mentaalipuolen ongelmasta.

• Kysyy

Mitä tarkoitetaan yksinäisellä naisella?

• Naista joka esim. kaipaa elämänkumppania, mutta ei löydä sellaista ponnistelujenkaan jälkeen.

• Kysyy
        Ananias kirjoitti:

Naista joka esim. kaipaa elämänkumppania, mutta ei löydä sellaista ponnistelujenkaan jälkeen.

Eli läheskään kaikki yksinelävät naiset ei ole yksinäisiä naisia.

• Kysyy kirjoitti:

Eli läheskään kaikki yksinelävät naiset ei ole yksinäisiä naisia.

Juuri näin.

• rtjtrtjrtjstjwtjwtjw

Täälläkin ätmien ja ätnien eroa perustellaan sillä että ätni antaa miehille pakkeja mutta ätmi ei saa ollenkaan kontakteja, mutta eiköhän todellisuudessa ätmitkin pakkeja anna koska eivät joko uskalla tehdä mitään tai eivät usko että nainen olisi tosissaan.

• Et vastannut kysymykseeni. Laitoin sen siksi kun mietin tämän avauksen tarkoitusta ja jos olisit vastannut avaus olis varmaan ollut ihan ok mutta kun et vastannut niin päättelen että olet nyt ajatellut laajentaa päänaukomisen myös ätneihin? Ennenhän olet täällä bätrempänä folkena ätmitellyt, "te ätmit" mutta nytkö on tarkoitus kohottaa omaa profiilia aukomalla päätä myös ätneille?

• Tekisi mieleni sanoa että halusin nähdä keihin avaus kolahtaa, mutta se ei ole totta.

Minä yhdistän ätmiyden sosiaaliseen kyvyttömyyteen, mitä se tosiasiallisesti onkin, ja haluan vain laajentaa aihetta toteamalla että on myös sosiaalisesti rajoittuneita naisia.

• pellis

Aika puusilmäinen näkemys. Kaikkia tapauksia yksin kappalein löytyy, mutta tarjota nyt lievempänäkin yleistyksenä omiaan mielikuvituksia... ei mee läpi.
      Yksi ero on siinä, että nykymaailmassa aineellisesti on niin helppoa, että tarjoutuu tilaisuus kehitellä itselleen perusteettomia illuusioita suhteista; periaatteessa luonnonjärjestys tiivistetysti on ollut/osin on edelleenkin, että vain ns.pystyvimmästä päästä miehet käyvät, naiselle taas ns.luuserointitaipuvaiset ovat enemmän taakka ja rasite, ja siksi keskimäärin naisilla "ei kelpaa kenellekään" -tunne ei välttämättä ole niin keskeisesti pinnalla ollenkaan.

• samaa.puuta

totta kun sinkkumies ja sinkkunainen laitetaan yhteen niin kumpikin on yhtä tyhmiä ja samanlaisia ja jos jutut täsmää niin tulevat toimeen ja ymmärtävät toinen toisiaan

• Ei ne jutut täsmää heilläkään, ja oikeastaan on sula mahdottomuus että kaksi sosiaalisesti rajoittunutta ihmistä löytäisivät yhteisen kielen.

• kaksi.marjaa
        Ananias kirjoitti:

Ei ne jutut täsmää heilläkään, ja oikeastaan on sula mahdottomuus että kaksi sosiaalisesti rajoittunutta ihmistä löytäisivät yhteisen kielen.

kyllä he huomaavat että viihtyvätkin toisistaan ja huomaavat että ovat samanlaisia ja jutut täsmää ja ymmärtävät toisiaan ja kun toinen lähtee vähäksi aikaa pois niin kumpikin kaipaa toisiaan ja ikävä eli kumpikin haluaa olla toistensa kanssa ja rakastuvat

• kaksi.marjaa kirjoitti:

kyllä he huomaavat että viihtyvätkin toisistaan ja huomaavat että ovat samanlaisia ja jutut täsmää ja ymmärtävät toisiaan ja kun toinen lähtee vähäksi aikaa pois niin kumpikin kaipaa toisiaan ja ikävä eli kumpikin haluaa olla toistensa kanssa ja rakastuvat

Sosiaalinen rajoittuneisuus ilmenee mm. aloitekyvyttömyytenä.

Miten kaksi tuollaista tapaisi?

• totta.vikiset
        Ananias kirjoitti:

Sosiaalinen rajoittuneisuus ilmenee mm. aloitekyvyttömyytenä.

Miten kaksi tuollaista tapaisi?

sekin on kyllä totta ja jos mies tulisikin juttusille niin nainen joka toivonut koko päivän tulisikin tuo mies juttusille niin kun mies tuleekin ja sanoo jotakin niin nainen painu vi.tuun häiritsemästä

• totta.vikiset kirjoitti:

sekin on kyllä totta ja jos mies tulisikin juttusille niin nainen joka toivonut koko päivän tulisikin tuo mies juttusille niin kun mies tuleekin ja sanoo jotakin niin nainen painu vi.tuun häiritsemästä

Tuo asia on käsitelty palstalla niin useasti, että sen on pakko olla tosi.

• totta.puhut
        totta.vikiset kirjoitti:

ja kai tinderistä yms etsivät on niitä eli kun toinen pyytää treffeille niin ei vastata eli kai siinä mielenterveys ongelmat tai epäsosiaalisuus tai pelkotilat tulee esiin eli tinderissä on ätmit ja ätnit

• takinkääntäjä
        totta.puhut kirjoitti:

ja kai tinderistä yms etsivät on niitä eli kun toinen pyytää treffeille niin ei vastata eli kai siinä mielenterveys ongelmat tai epäsosiaalisuus tai pelkotilat tulee esiin eli tinderissä on ätmit ja ätnit

Eikös siellä ole ne korkeasti koulutetut naiset? Jos on korkeasti koulutettu niin sosiaalisia taitoja löytyy varmasti. Harvaa korkeaa koulutusta kuitenkaan kirjeopiston kautta tapahtuu.

• takinkääntäjä kirjoitti:

Eikös siellä ole ne korkeasti koulutetut naiset? Jos on korkeasti koulutettu niin sosiaalisia taitoja löytyy varmasti. Harvaa korkeaa koulutusta kuitenkaan kirjeopiston kautta tapahtuu.

Tuohon on kyllä pakko sanoa ettei korkea koulutus ole tae sosiaalisista taidoista vaikka hyvät sosiaaliset taidot ovatkin yleisempää korkeasti koulutetuille kuin matalasti koulutetuille.

Tunnen matalasti koulutettuja ja jopa kouluttamattomia ihmisiä joilla on verrattain hyvät sosiaaliset taidot, ja vastaavasti monia korkeasti koulutettuja joilla on lähes umpisurkeat sosiaaliset taidot.

• miehenmieli
        totta.vikiset kirjoitti:

No johan oot ristiriitanen. Toivot että tulee ja kun tulee niin painu vittuun.

• herranegatiivinen
        takinkääntäjä kirjoitti:

Ei todellakaan löydy.

Tunnen mm. naisen joka on tohtori ja Mensan jäsen, ja vieläpä työelämässä. Sosiaaliset taidot aivan olemattomat, käytännössä borderline-Asperger.

• Kaisanoasaa

Naiset ei tiedä yksin olosta yhtään mitään koska eivät joudu koskaan elämään yksin. Aina nainen löytää jonkun jännämiehen jos haluaa mutta ei kannata naisten puhua yksin elämisesta mitään.

• Moni nainen sanoo ettei irtosuhteilu anna muuta kuin hetken lohdun.

• Sinkkunainen

Moni nainen haluaa elää yksin koska miehet on jännämiehiä eikä niihin voi luottaa.
        Esimerkiksi minä.

• Kaisanoasaa
        Sinkkunainen kirjoitti:

Moni nainen haluaa elää yksin koska miehet on jännämiehiä eikä niihin voi luottaa.
        Esimerkiksi minä.

En usko että elät yksin koko elämääsi. Sinulle tulee kaipuu jonkun komean jännämiehen kainaloon koska et ole henkisesti niin vahva että kestäisit yksinäisyyden tunteen koko elämäsi ajan. Naiset on mieleltään heikkoja, ätmit kestää kyllä yksinäisyyden tunteet mutta naiset ei kestä.

• Kaisanoasaa kirjoitti:

En usko että elät yksin koko elämääsi. Sinulle tulee kaipuu jonkun komean jännämiehen kainaloon koska et ole henkisesti niin vahva että kestäisit yksinäisyyden tunteen koko elämäsi ajan. Naiset on mieleltään heikkoja, ätmit kestää kyllä yksinäisyyden tunteet mutta naiset ei kestä.

Naisasialuuseri11 on seonnut, moni muukin teistä on ihan rajoilla.

• epäusko
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Mitä yksinäisyyden kestämistä se on, kun valitetaan ettei voi mitään tehdä ilman naista, ei ole edes elämänhalua?

• ätni

Olen yksinäinen nainen enkä ole ikinä antanut pakkeja. Miehet on antaneet satoja pakkeja. Miehille ei kelpaa mikään! Ei edes 150-kiloisille ätmeille. Nekin haluaa missin.

• Sanoisin että noin se menee. Rumatkin miehet katselevat missien perää(n).

• Yxinvaakka

Vittu se on vammasellakin.

• 546764572457356733473

Onhan niitä naisia jotka ovat vaikkapa niin rumia että heillä voi olla vaikeaa saada mies, mutta kuitenkin se on helpompaa kuin rumalle miehelle koska rumaakin naista joku mies voi haluta panna.
      Jos nainen laittaa ilmoituksen missä kertoo olevansa ruma ja ylipainoinen mutta etsii seksiseuraa niin aivan saletisti saa useita vastauksia.

• Kyllä epäviehättävän miehen ja naisen osa on yhtä kurja.

Olen joskus maininnutkin palstalla että mulla on kantakapakka niille hetkille kun haluan käydä oluella ja tavata muita ihmisiä. Vaikka minä en etsi kantapaikastani naisseuraa, niin muitahan minun sääntöni ei kosketa ja toisinaan huomaan että jotkut kanta-asiakkaat löytävät toisistaan enemmänkin kuin olutseuraa.

Tälle kesälle on syntynyt jo kolme romanssia, joista vain yksi on klaassinen tapaus eli hyvätasoisten parisuhde (jos saa noin edes sanoa).

Kahdessa muussa tapauksessa kyseessä on suhde jossa ikäeroa on yli kaksikymmentä vuotta. Suhteessa nuorempana ovat ätmi ja ätni (noin palstatermein) ja uudet kumppanit jo lähes eläkeikäiset mies ja nainen.

Sekä ätmi että ätni ovat vielä lisääntymisiässä, mutta kumppaneillaan se vaihe on sivuutettu.

• 57j56re6jerje6j6jerje
        Ananias kirjoitti:

Kyllä epäviehättävän miehen ja naisen osa on yhtä kurja.

Olen joskus maininnutkin palstalla että mulla on kantakapakka niille hetkille kun haluan käydä oluella ja tavata muita ihmisiä. Vaikka minä en etsi kantapaikastani naisseuraa, niin muitahan minun sääntöni ei kosketa ja toisinaan huomaan että jotkut kanta-asiakkaat löytävät toisistaan enemmänkin kuin olutseuraa.

Tälle kesälle on syntynyt jo kolme romanssia, joista vain yksi on klaassinen tapaus eli hyvätasoisten parisuhde (jos saa noin edes sanoa).

Kahdessa muussa tapauksessa kyseessä on suhde jossa ikäeroa on yli kaksikymmentä vuotta. Suhteessa nuorempana ovat ätmi ja ätni (noin palstatermein) ja uudet kumppanit jo lähes eläkeikäiset mies ja nainen.

Sekä ätmi että ätni ovat vielä lisääntymisiässä, mutta kumppaneillaan se vaihe on sivuutettu.

Kuppiloissa epäviehättäviäkin pareja syntyy koska silloin otetaan se mitä saadaan, etenkin kun on olutlasit päässä ja muuten yksin olisi kotiin mentävä. Mutta ei se kuitenkaan tarkoita että miehet ja naiset olisivat samalla viivalla, jos katsotaan yksinäistä naista lähtemässä pois niin aika usein siinä joku ukko vielä yrittää juttua, mutta harvoin naiset sen yksinäisen miehen perään huutelevat.

• Rumasinkkumies-

Jos nainen on yksin niin nainen on ruma ätmin tasoinen mutta ei kelpuuta ätmiä koska rumakin nainen haluaa komean miehen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe