Naiselle hyvää iltaa! :)
Koska me lähetää lavalle tanssimazn?
Iltaa Neidille
8
2340
Vastaukset
Hyvää iltaa! Vai lavatansseja harrastat? Toivottavasti saat naisesi mukaan. :)
- Olitnikninnossa
Ilmeisesti sinäkin;)
- Nainen-Täältä
Niin, tätä loppuillan pätkää, ainakin minun kohdalla kun hetken kuluttua hipsin tuonne punkkaosastolle, kattomaa jos edes nukkumatti ois vonksimassa ;).
Oikein pliukasta tanssilattiaa sen tanssitettavasi kanssa ;),,, Hyvää yötä neidille upeiden unien kera! ;)
- semmostaseon
Toiset puhuu panemisesta, toiset tanssimisesta. Kummatkin tähtää samaan.
- aitoriitta
Hyvää yötä. Taitaapa jäädä nyt viimeiseksi tämä kirjoitus. Ei minulla ole enää mitään sanottavaa. Tiedän. , mitä haluan. In helppo olla. Sinulle toivon hyvää tulevaisuutta ja pyydän vielä kerran anteeksi koko juttua. Varmasn ainakin alussa oli aika tukalaa kanssani. Olen kuitenkin iloinen siitä muutoksesta, jonka sinussa nyt näen. Olet paljon mukavempi, kohtuullisempi, armollisempi ja vähemmän etäinen. Jatka sillä tiellä. Olet oikeassa suunnassa . Vähän vielä pehmeyttä lisää. Lisää liikuntaa ja lopeta tupakanpoltto jos sellaista harrastat. Sisimmässäsi olet valtavan suloinen henkilö, kun vaan olet oma itsesi. Teet ihmisille vilpittömästi hyvää. Olet auttanut minua suunnattomasti enkä ikinä unohda sinua. Tule itseksesi ja uskalla olla se mikä olet. Olen varma että sinussa on tosiaan vaikka toimitusjohtaja ainesta. Tiedän, että pidät minusta ja mitä kaikkea ystävän eteen olet valmis tekemään. Tunnen sinun valtavan lämpösi. Meidän tiemme erkanevat enkä enää täällä vastaile. Toivon, että joskus kohtaamme. Se olisi minulle suuri kunnia. Olet erityislaatuinen henkilö. Hyvää kesää ja kaikkea mahdollista hyvää. Hyvää yötä rakas ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763