Eikös ystävyys ole kestävämpää kuin rakkaus? Suhteet kaatuu ja menee, mutta ystävät jää.
Mä pidän sua nainen ystävänä
13
440
Vastaukset
- tuskinlöytyymutoonhyväks
Ystävyyteen pohjautuva rakkaus olis mun toive.
- vaihtoehto
Mites rakkaudettomuuteen pohjautuva ystävyys?
vaihtoehto kirjoitti:
Mites rakkaudettomuuteen pohjautuva ystävyys?
Minulla niitä on paljon. Ei ystävyyteen tarvita rakkautta.
Tuo on totta.
Mutta voihan rakkaudenkin jälkeen olla ystävä, vai eikö voi?
https://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM- Karibian.aurinko
Kaunis ajatus. Ystävään voi aina luottaa.
Tää palsta ei ruoki ystävyyttä eikä rakkautta,mutta hyvän yön toivotus mun tärkeälle ihmiselle vielä.
Oot rakas ja tärkeä.
<3 - Yyyyyyyyyystttiiiisss
Juu, hyvin sujuu vai mitä?
Tälleen palstan kautta on sopiva välimatka ettei tunteet kuumene liikaa. - Naiselta
Pidätkö oikeesti?
Kyllä todellinen rakkaus voi kestää kuolemaan asti..
Kuin ystävyyskin. Ei se aina niin mene.
Jos minuun ihastustaan katoan jos minä rakastun katoan jos minun ukko suuttuu katoan jos minulta vaaditaan ennemmän kuin kykenen katoan. Jos minä en luota katoan.
- sariisa
valtakunta kirjoitti:
Jos minuun ihastustaan katoan jos minä rakastun katoan jos minun ukko suuttuu katoan jos minulta vaaditaan ennemmän kuin kykenen katoan. Jos minä en luota katoan.
Hienosti kirjoitettu valtakunta! Tunnen aivan samoin minäkin!
- Siitäpidänkiinni
Mun mielestä ystävät eivät harrasta seksiä keskenään.
- KirjoitanNyt
Minun mielestä ystävyyssuhde ja rakkaussuhde on eril,ainen, en osaa oikein äkkiseltänn sanoa, onko yatävyyttä ilman rakkautta ja rakkautta ilman ystävyyttä.. Mutta mikä erottaa ne toisistaan?
Ehkä en haluaisi asua ystäväni kanssa, enkä hänen iholleen.. Mutta kumpi on arvokkaampi suhde? Ehkä kuitenkin rakkaus veisi voiton. En jättäisi rakastani ystäväni vuoksi. Mutta toisaalta ystävä....joo ei jaksa miettiä. Mennee vaikeaksi. - Hiijohoi
Mä kuulin ton ;-* :D Pidä vaan.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154