Nöyryytin juuri hiljattain jotain koppavaa naista mutkissa. Autoni ei ollut activa, mutta pieni yli 300 heppainen ja ällikällä löin ämmän rs skodan. Näytin kunnolla, kun ei tajunnut antaa tilaa, vaikka ohitin. Ohitin kylkikylkeä vastaan ja tämä ämmä sai opetuksen!!Mutkat ajoin lujaa. ei skodalla olisi ollut mitään mahiksia edes haastaa!
skodakusepaskaa
10
340
Vastaukset
- kimihekottelee
Nom skodat ei nyt ole mutkissa kovia rs kuitenkin jo suht iso auto ja jonkun huonon itsetunnon omaavan ämmän ajamana aika paska
- Oivoivoi
Hyvää liikennekäyttäytymistäkö? Sä fiksu olet. Turvallista matkaa.
- sportitkunniaan
Eiköhän tuossa se epäfiksu ole tietä antamaton punaisen skodan ämmä.
- Johtaja821
Aloittajapoika taitaa ajaa punaisella pikku pikku pökötillä? Olet syntyperäinen kateellinen eurajokilainen.
- kylsutpesen
Ford focus rs tule johtaja viivalle, niin nöyryytän sinun ylikalliin ison mesen bemun tms. Toki ei mun auto citroen xantia 3.0 activalle mutkissa mahda mitään. Ei mikään auto kerran mahda. Sun paska prutkus pesee menne tullen kyllä. Menikö pupu pöksyyn hintillä??
- Johtaja8211
Asutko kunnan rivarissa vuokralla vaiko iskän kanssa kaksisteen ?
- gdde
Naisen kanssa ja oma rivari.
- kovista
Kova äijä
- Biggirl
Väitätkö oikeest, et naiset ei osaa ajaa?
- mersumiess
En ikinä ajelis Skodalla! Itäauto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667