Nöyryytin juuri hiljattain jotain koppavaa naista mutkissa. Autoni ei ollut activa, mutta pieni yli 300 heppainen ja ällikällä löin ämmän rs skodan. Näytin kunnolla, kun ei tajunnut antaa tilaa, vaikka ohitin. Ohitin kylkikylkeä vastaan ja tämä ämmä sai opetuksen!!Mutkat ajoin lujaa. ei skodalla olisi ollut mitään mahiksia edes haastaa!
skodakusepaskaa
10
332
Vastaukset
- kimihekottelee
Nom skodat ei nyt ole mutkissa kovia rs kuitenkin jo suht iso auto ja jonkun huonon itsetunnon omaavan ämmän ajamana aika paska
- Oivoivoi
Hyvää liikennekäyttäytymistäkö? Sä fiksu olet. Turvallista matkaa.
- sportitkunniaan
Eiköhän tuossa se epäfiksu ole tietä antamaton punaisen skodan ämmä.
- Johtaja821
Aloittajapoika taitaa ajaa punaisella pikku pikku pökötillä? Olet syntyperäinen kateellinen eurajokilainen.
- kylsutpesen
Ford focus rs tule johtaja viivalle, niin nöyryytän sinun ylikalliin ison mesen bemun tms. Toki ei mun auto citroen xantia 3.0 activalle mutkissa mahda mitään. Ei mikään auto kerran mahda. Sun paska prutkus pesee menne tullen kyllä. Menikö pupu pöksyyn hintillä??
- Johtaja8211
Asutko kunnan rivarissa vuokralla vaiko iskän kanssa kaksisteen ?
- gdde
Naisen kanssa ja oma rivari.
- kovista
Kova äijä
- Biggirl
Väitätkö oikeest, et naiset ei osaa ajaa?
- mersumiess
En ikinä ajelis Skodalla! Itäauto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728