Ollaan 50 pari ja kiihottaa kovasti hommailla metsässä ja autossa, onkohan se yllätetyksi tuleminen mikä siihen tuo jännityksen ?
Olisihan se kyllä kiva huomata aktin jälkeen joku katselemassa ja vaikka tyydyttämässä itseään!
Ulkona hommissa
13
910
Vastaukset
- Haluantulla
Kyllä voisin tulla katsomaan jos annatte osoite minne pitäisi tulla !
- Doggingm
Kyllä kiinnostaa.... minne voin tulla katselemaan?
- Pemppuine
Oiskos ehdotuksii
- Kolminkeskin
Samoin! haluaisin katsella ja runkata häiritsemättä teidän touhujanne!!
- m8ina
höh
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Olisi hyvin epätodennäköistä että joku jäisi katselemaan touhujanne ja vielä alkaisi tyydyttämään itseään. On myös tärkeää ottaa huomioon että joku voi oikeasti järkyttyä ja ilmoittaa poliisille jos näkee toisten harrastamassa seksiä.
Jos seksin harrastaminen ulkona kiinnostaa, niin voithan toki ehdottaa sitä kumppanillesi. Suosittelen kuitenkin valitsemaan paikan, jossa ei ole mahdollista tulla nähdyksi.- örinäää
Jos järkyttyy siitä, että jotkut harrastavat seksiä. Silloin pitäisi itse varata aika psykiatrille.
- Mies29
Mistä päin olette?
Olisi kiihottavaa katsella touhujanne ja samalla runkata. Olisi kiinnostusta kolmen kimppaan? - KäteenVetäjä
Kyllä tulisin katselemaan jos lähistöllä olisiitte. Olen samaa ikäluokkaa. Tulisi live esitys kyllä vetäisin käteen ja ai että jos pääsis jämiille.
- Pemppuine
Joutuisit kyl kumil vetään
- Avioparimyös
Vaimon kanssa katsottaisiin mutta miten asia sovitaan?
- conamorei
Nuorempana tuli usein käytyä katselemassa kun salaparit nussi autossa ,oli muutama vaki mesta missä porukat harrasti ja oli hyvät suojaisat paikat tiirailla ja usein pääsi ihan auton viereen katselemaan .
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154