Ehdik syöttää 11vko vanhalle pennulle kyseisen lääkkeen kuurin. Puolikas tabletti kolmena päivänä.. pentu painaa 2.5kg Ja kauheaa luin vasta tänään siitä että axilur on tappanut monia koiria.. nyt pelkään pikkuisen puolesta. Mitä kokemuksia teillä on ko lääkkeestä? Pentu meni ripulille ja läähättää usein..
Axilur matolääke pennulle!
6
996
Vastaukset
- Zxcvbn
Enpä ole tuollaisesta kuullu, varmaan aika harvinaista kuitenkin. Meillä koira syöny axiluria useemmankin kuurin, ilman mitään sivuvaikutuksia.
- Zxcvbn
Ja pentuna sai sitä myös, ei ongelmia
- eiuskottavaa
Linkkasppa todiste tänne.
Luultavasti trollaat.Axilur on yleisimpiä matokuureja Omille käytän usein, ilman ongelmia.Samoin meillä kaikki koiramme ovat saaneet, myös tämä nyt 10 kk vanha koira joka sai pentuna myös. Tietysti painon mukaan. Ei mitään ongelmaa.
- ÄläAnnaEnää
Vaihda canex 2.2% lääkkeesseen ,paljon parempaa. Axilur on huonoimpia mitä on.
- kekeiii
Canexilla ei kannata enään madottaa 11vk iässä, axilur on laajempikirjoisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864