Ja ketkä ovat vastaan?
Ei tarvitse perustella, saa toki jos haluaa..
Ikä ja sukupuoli olisi myös kiva lisä
Kuinka moni palstalaisista diggailee Junckeria?
5
116
Vastaukset
Jean-Claude Juncker on parasta mitä EU:ssa on. Jumalan lahja meille hallintoalamaisille.
Huumorintajuinen tyyppi, naama aina leveässä virneessä ja erittäin pidetty henkilö.
Juncker on siis mies, ja ikä 63vee.Ou jee..you go girl..
- Äädämi11111
Rikkaan isin rikas pikku Jynkköör on naurettava kääpiö. Pikkurilli on aina pystyssä ja puhetyyli on kuin seksuaalivähemmistöllä konsanaan, sateenkaari tulee suusta. Oikea mies pystyy tappamaan tuollaisen hobitin yhdellä kädellä. Ei ihme, että pelleunionille nauretaan avoimesti USA:ssa, Venäjällä ja Kiinassa, kun eunukkiunionin johtajat ovat näitä putoushahmoja.
.. UusLiberalistiset RiistoNarsuMarsut ja Niiren Lakeijat/MarioNetit Haistakoot Peiskat.. Myös Juopot Sellaiset.. ;D
- EdesUnissa
Juncker nautti laajaa suosiota EUn poliitikkojen keskuudessa, ja on tavallaan ensimmäinen demokraattisesti valittu komission puheenjohtaja. Poliitikot valitsivat tunnetun kansallisen poliitikon tehtävään.
Hänen toiminnassaan ei voi nähdä oikeastaan hyvää eikä pahaa. Hän on tarpeellinen kuin reikä sillassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667