Lihava 19v tyttö täällä

puutteessa99

ihan ajatuksen tasolla, löytyyks täältä ketää joka panis mua?? oon mielestäni nätti mut reippaasti ylipainonen ja panettaaa kauheesti 😂😂 saa kertoo mitä tekis mun kaa

16

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin oot... laita mailia niin voisin tavata sua.

• olet.kultaa

Katsoisin sinua silmiin ja hyväilisin sinua joka puolelta. Huomaisin pian, minkälaisesta hyväilystä pitäisit eniten. Kiinnittäisin siihen runsaasti kuomiota. Levittäisin varovasti jalkasi aivan auki. Työntäisin kieleni pilluusi ja nuolisin häpyhuuliasi ja klitoristasi. Pyörittäisin kieltäni välillä emättimeesi sisälle ja taas nuolisin häppäreitäsi ja klitoristasi.

Katsoisin sinua edelleen silmiin ja kysyisin katseellani, saanko työtää kyrpäni ihanaan vittuusi. Sinä nyökkäisit ja sulkisit hetkeksi silmäsi, Työntäisin kyrvälläni ensin edes takaisin häpyhuulien välistä, sitten hiljallen emättimeesi sisälle. Toteaisin, ettei sinuun sattunut. Kiihdyttäisin tahtia, niin sinäkin. Ottaisit vastaan, kun spermani valuisi sisällesi. Saisit mielettömän voimakkaan orgasmin. Vähän ajan perästä uusisimme ilomme. Työntäisin hellästi sormeni emättimeesi, ja nukahtaisimme siihen. Aamulla yhtyisimme taas.

Ensimmäinen iltamme saisi jatkoa ja taas jatkoa. Emme enää kumpikaan haluaisi muuta.

• Nuolisin ensin pilluasi, niin kauan että laukeaisit ja sitten naisin sinua takaapäin. Jossain vaiheessa kääntäisin sinut selälleen ja nussisin sinua lähetyssasrnajassa. Laukeaisin rinnoillesi ja naamallesi, jonka jälkeen saisit nuolla kullini puhtaaksi. Jos kiinnostaa ota yhteyttä nimimerkin mukaiseen spostiin

• Sinähän voisit tulla työntämään kauhaa perseeseen, ku kerran siitä tykkäät. Odotan innolla

• 12Tulinenlover

Ootko pääkaupunkiseudulta laita viestiä kikissä: tulinenlover

• xxman66

Kyllähän setä auttais. Enkä vaan nopeasti laukeais. Mistä päin olet?! En harrasta alle 20v mutta tässä ei ole pimppiä saanut aikoihin niin pelastettaisiin kummankin päivä. Oon 51v
      xman@luukku.com
      Tekisin kaiklaista mistä tykkäisit. Varmasti nauttisit

• KielikivaNam

Jos tälläinen varttuneempi, nuorekas ja urheilullinen, siisti ja itsestäni huolehtiva, viriili, hyvinvarustettu ja naisenkin tarpeet huomioiva 51v sinkkumies vain kiinnostaa..ja kiinnostaa tietää mitä kivaa voisimmekaan tehdä..niin otahan yhteyksiä..s-posti adultm66@luukku.com

• HaavettaVaan

Lihavaa naista olen aina halunut vetää peppuun. Aah.

• Kikseuraa

Moikka,kirjoitahan 35v 183/79 kivalle miehelle. Asun Forssassa KIK jaaajaa12

• Itä81

Mussukka...jos olet tyttö edes..miehet tykkäävät pulskista, koska ne /me olemme tiukempia. Asiasta on peräti tehty tutkimuksia, mutta älä kerro laihoille.

• Itä81

Ok. Näköjään samat ukot (jaaajaajaajajjaaajaaa12) ja raksamies vonkuivat myös mua aiemmin. Tyttöseni, älä vastaa noille...en vastaa minäkään mutta nää on just niitä "epätoivoisia" tai mitä lie. Hyviä jatkoja ❤

• olet.kultaa

Näyttää siltä, että lihava tyttö ei vaivaudu vastaamaan edes niille, jotka tosissaan pyrkivät fantasioimaan tytön iloksi ilman pyrkimystä tapaamaan. Ei niin kovin epätavallista. Ei edes kiitosta.

• Sepedeuz

Näytätpä sinäkii olevan epätoivoinen, kun täällä kerta seuraa haet. Miksi kysellä panijaa, jos ei aio edes vastata

• Sheev

Kyllä panisin, mutta veikkaan ettet haluais itteäs nuorempaa.

• miess

Moi hyväilisin sinua suukottaisin sinua joka paikkaan ja nuolisin klittaa laita tex. niin jatketaan 0465605268

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe