Täällä huutelee koko ajan avioliitosta ja seksitouhuista raukka jolla ei varmasti ole ollu ikinä kosketusta naiseen eikä lapsista tietoakaan! Alkaa vituttaa. Kaikkia se sosdu elättää!
On kyllä kummaa touhua!
8
122
Vastaukset
- usko.vainenEiRek
Sossu katos maksaa.
- paikallinen.sopiminen
Usko.vainen on koskenut Pirkko Säilään joten hän tietää naisista ja seksistä kaiken.
- lääkärileikkiä
Pirkko on parantunut monista vakavista sairauksista, jotka hän on saanut jouduttuaan usko.vaisen lääppimäksi.
- NaapurinErno
Uskiksella on kova kokemus omasta kädestä.
Ameriikassahan on...ainakin elokuvien mukaan...vihanhallintakursseja, olisikohan sellaisesta apua myös tuohon sinun ongelmaasi?
- NaapurinErno
Menepäs lässyttämään telttakokoukseen siitä. Veisaat virren niin olo helpottuu!
NaapurinErno kirjoitti:
Menepäs lässyttämään telttakokoukseen siitä. Veisaat virren niin olo helpottuu!
Lässytän tässä mielummin sinun kanssasi. Minun olossani ei ole mitään vikaa ja virren voi kyllä veisata vaikka tässä samalla kun lässytän kanssasi.
Ei uskonto olisi mitään jos toisia ei saisi pilkata ja tuomita kadotukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499