Tuntuu, että poikkeavan taustan ihmisenä on vaikea lähestyä ihmisiä, varsinkin kun on muutenkin huonoja kokemuksia entuudestaan. Treffipalstoilta on esimerkiksi todella vaikea löytää omiin hakuehtoihin sopivia ihmisiä.
Mistä löysit puolison
19
421
Vastaukset
- TuskinLöydät
Useampikin sukupuolta vaihtanut on täällä itkenyt sitä että kumppani ottaa eron ja uutta ei meinaa löytää.
- LintuKala
Se ongelma tuntuu olevan ihan muillakin, esimerkiksi katkerilla valittajilla. Kyllä halukkaita olisi ollut useitakin mutta on meilläkin kriteerit jotka pitää täyttyä. Eiköhän sullakin olisi parempi, kun keskittyisit oman elämäsi parantamiseen sen sijaan että vuodatat täällä pahaa oloasi :)
- Momoii
Miksi se olisi ongelma? Transnainen näyttää normaalilta alastikin ja transmiehet näyttävät saavan seuraa joka tapauksessa.
- EiPidäPaikkaansa
Transnainen paljastuu mieheksi vaikka olisi vaatteet päällä.
- Hkgio
EiPidäPaikkaansa kirjoitti:
Transnainen paljastuu mieheksi vaikka olisi vaatteet päällä.
Ehkä länsi-Suomessa ja hormonit 58-v aloittaneena.
- transakka
Kyllä niitä ottajia olisi. Baarista, netistä, vaikka mistä löytyy ainakin naisia - viimeksi jostain netin kätköistä yksi pidempi aikainen ihanainen löytyi ja nyt jokin typykkä pyysi numearoani kun olin hyppäämässä bussiin. Itselleni ei taas meinannut löytyä ketään kun kaapissa kökin liian kauan, mutta kun kaapin ovet auki niin kun on oma itsensä, niin kyllä niitä ottajia on..
Itse suosin nuorempia, avarakatseisempia ja viriilimpiä.. Itselläni teinitytön lipido, niin avot!- kgjhghfgiukygk
En minä ainakaan huolisi akkaparia kun olen hetero. Mutta en kyllä välitä passata jotain laiskaa äijänkuvatusta. Sinkkuna on hyvä olla.
- transakka
Joo, itse olen laiska akankuvatus ja sinkkuna ollut jonkun aikaa. Tuo numeron antaja on vielä mysteeri, mutta saa nähdä.
Tuollainen hyvä nainen se entinen oli joka passasi piloille.. Ja tosiaan ton prosessin aikana. Nykyään aikaa prosessista ja erosta myös, niin perinmäisten kysymysten äärellä, sinkkuna vai katsooko tämän kortin..
Väistöliikkeitä on kyllä tehty aikaa tiuhaan. Tuppaa tuo nainen vähän houkuttamaan ja vaikuttamaan kuin myrkky(poison).. Heittääkö kortin pakkaan vai pelaako pelin loppuun, tätä mietin..
Sinkkunakin on hyvä olla, joo..
- Unimaailmassa
on varmasti kiva elää ja kuvitella kaikkea ihanaa.
- herää
ja kun avaa kaapit ja silmät, niin ei tarvii kuvitella yhtään mitään! Myös asenne ratkaisee! Nuoremmissa vähemmän transfobiaa, niin siellä on helpompi olla. Ja kun syö aikansa hormoneita ja käy leikkaukset, niin ketkä esimerkiksi naisista tykkää, niin kiinnittää huomion.
- SelväSyy
herää kirjoitti:
ja kun avaa kaapit ja silmät, niin ei tarvii kuvitella yhtään mitään! Myös asenne ratkaisee! Nuoremmissa vähemmän transfobiaa, niin siellä on helpompi olla. Ja kun syö aikansa hormoneita ja käy leikkaukset, niin ketkä esimerkiksi naisista tykkää, niin kiinnittää huomion.
Näemmä ryypätty aamusta asti...
- foo
Qruiserista löytyi. Transtausta oli profiilissa, joten sen suhteen ei tarvinnut mitään erillisiä ulostulemisia tehdä missään vaiheessa. Lyhyen viestittelyn jälkeen tapaamaan, ja uskomattoman hyvin synkkasi huumorin ja kaiken puolesta jo ensitapaamisella, nyt ollaan oltu kohta vuosi yhdessä.
- EiTranihmisetMitään
puolisoa löydä muuta kuin unelmissaan
- Itsalonelylife
EiTranihmisetMitään kirjoitti:
En tunne itseni lisäksi yhtäkään transmiestä, jolla ei olisi kumppania. Ainoalle tuntemalleni transnaiselle olisi tunkua ovista ja ikkunoista.
- AivanVarmasti_
EiTranihmisetMitään kirjoitti:
Kyllä varmasti löytyy jos on alusta asti rehellinen.
- HomotJaLesbot
Itsalonelylife kirjoitti:
En tunne itseni lisäksi yhtäkään transmiestä, jolla ei olisi kumppania. Ainoalle tuntemalleni transnaiselle olisi tunkua ovista ja ikkunoista.
saattavat tunkea,mutta eivät vakavaa parisuhdetta haluavat.
- EiköÄitiOleKieltänyt
Itsalonelylife kirjoitti:
valehtelemasta?
- Itsalonelylife
EiköÄitiOleKieltänyt kirjoitti:
valehtelemasta?
On kieltänyt. Ja kyllä myös uskoin, vaikka muuten yritinkin aina olla erilainen kuin hän. Itse olen kyllä sinkku kuten mainitsinkin, vaikken se maailman rumin mies olekaan. Transnaisille on kova kysyntä, jos hyväksyvät sen, että miehellä saattaa olla pippelityttö-fetissi.
- Kjhyy
HomotJaLesbot kirjoitti:
saattavat tunkea,mutta eivät vakavaa parisuhdetta haluavat.
Homot ja lesbot, jotka siis ovat ihan eri asia kuin heterot, jotka eivät siis koskaan etsi vakavaa suhdetta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647