Mistä saada aikusena kavereita?

Mistä saada kavereita aikuisiällä? Asun pk-seudulla ja etsinyt kavereita jo kauemmin. Käyn arkisin töissä, mutta sieltä en oikein ole saanut. Olen ihan rento ja sosiaalinen tyyppi, mutta kavereita täl hetkel 0.

13

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähde ulos viihteelle, lavatansseihin, kuntoilemaan, harrastuksiin! Olet avoimella mielellä liikkeellä ja sosiaalinen ja rento olemus messissä.

• Olen yrittänyt tutustua netin kautta naisiin, mutta hetken juttelevat ja lopettavat ku seinään kyselyn ja vastaamisen, ja käyn paljo ulkona paikoissa, baareissakin, mutta ei tutustu, olen aika ujo kuitenkin.

• Ehkä se kun ei oo ihan normaali, olen heikkolahjainen, ja pienenä kiusattu, ja ollu aina erilainen kun muut, pidetty yksinkertasena, niin kai tälläset elää yksin elämää. tuntuuhan se kurjalta, mutta ei voi mitään, itekki kaipais niitä kavereita

• Hyvin ihmisiä kiinnostaa kirjotella.

• Niin kavereita on vaikea saada. Itsekullakin sellaista sopivaa.

• No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä

• Aleksei33 kirjoitti:

No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä

Voin olla netissä kaverisi mutta vain, ettei minua koskaan näe tai henkilökohtaisesti tiedä mutta henkisesti läsnä kun kerkiää.

Minusta se on minusta parhainta kaveruutta tukea. Sähköpostini löytyy nikin takaa jos haluat minun kanssa kirjoitella. On se enemmän kuin ei mitään eikä minua ikinä tarvitse tietää kuka olet. Kunhan tiedän joku siellä jossain välittää.

Eikä minua haittaa jos tyttelisi vie sinut koska perhe on minullekin ykkös juttu.

• Aleksei33 kirjoitti:

No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä

Minullakaan ei ole kavereita puhun kyllä heistä ystävinä koska kaverina pidän henkilöä jonka kanssa satuin tekemään työtä.

• DragQueen75

Oikeita kavereita ei todellakaan ole, ei edes facebookissa...

• Helevetin_Enkeli
      • Vittu mikä pelle

• Sivustasivusta

Lavatanssi ei hullumpi olisi vaihtoehdoksi 🤔 tuo enkeli touhuhan on melkoisen hottia!

• No ei taida olla, ihmiset ei ees suostu vastaan viesteihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229