Katukuvassa vaatetus hyvin vähäistä, samanlaista jota miehellä ei sallita. Rannalla naiset menee stringeissä, miehisenä minänä kun menisi, niin varmasti tuijotettaisiin ellei jopa poisteta rannalta, jos stringit laittaisin. Todennäköisesti pahimmat kommentit tulisi juuri naisilta niin kuin tähänkin mennessä. Leikkasin vanhoista farkuista lahkeet reiden puolesta väliin, niin tämäkin kerää tuijotuksia ja naisilta on tullut kommenttia, että liian lyhyet varsinkin kun itse pitävät vielä lyhyempiä. Myöskin esim. napalävistys sellainen ällötys että sekään ei saa olla kuin naisilla. On varmaan mahtavaa olla nainen kun saa ite pukea ja tehdä keholle mitä ite tykkää ja silti ”voit tuomita”. Tämäkin asia tekee tähän sukupuoli-identtiteettikriisistä paljon pahemman. Feminatsipellethän ei tämmösiä ongelmia nää. Tekis mieli vaan pysyä kotona nurkassa peitonalla ja itkeä.
Naiskateus aivan järkyttävää nyt kesällä
16
393
Vastaukset
- Selvää_jenkkimeininkiä
Olen tänäänkin seuraillut uimarannalla kuinka naisten bikinit pienee ja miesten "uimahousut" (todellisuudessa pitkäpunttiset shortsit) pitenee ja väljistyy. Nykyisin nuorten miesten ns. uimashortsien puntit pitää ylettyä reilusti yli polvien ja koko pitää olla 3-4 numeroa liian suuri.
- Samankokenut
Ei se homma mene oikeasti ihan noin, vaikka toki totta on se, etteivät feministit yleensä katso tätä asiaa kuin omasta naisen näkökulmastaan. Oikea ongelma on kuitenkin se, ettet itse ole kotonasi ns.miehen kropassa. Jos olisit transmies ajattelisit ihan samalla tavalla miehistä ja olisit heille kateellinen heidän sallivammasta pukeutumisesta ym.
- Gklgofgg
Eli jos miehille ja naisille "sallittaisiin" täysin samanlainen pukeutuminen ja tyyli olisit onnellinen etkä kadehtisi naisia ja eläisit itseesi tyytyväisenä miehenä?
- Fantasiasiko__
Kateus on kamalaa, aivan turn off.
Tulet aina löytämään ihmisiä, miehiä tai naisia, jotka ovat jossain sinua parempia, joilla on jotain sinua enemmän, paremmin, kauniimmin ja vaikka saisit nuo asiat itsellesi, et tule koskaan olemaan tyytyväinen etkä onnellinen vaan taas jälkeen kerran himoitset ja kadehdit jotain uutta ja kaunista, jotain parempaa jne.
Tämä on merkki, että et ole itsesi kanssa sinut etkä tyytyväinen vaan se purkautuu kateutena muita kohtaan. Eikä suurin osa edes kävele pelkät stringit päällä, kuvittelet tai fantasiot vaan. - ihanaakesääteille
Siis mulla on ainaskin menossa ihan järkky prinsessakausi! Onko teillä muilla ollut vastaavaa prosessin kuluessa? Tää tuli jossain vaiheessa, kun oma peilikuva oli huomattavasti feminiinistynyt. Toinen juttu mikä sattui, onko sitten omissa geeneissä, niin noi hormonit sai mun rinnat suureneen. Ensin huomasin nänneissä pientä arkuutta ja nöpötystä, mut sitten alkoi rasvaa ihan todella kertyä naistyyppisesti rintoihin. Nyt mulla on jo D-kupin liivit, eikä tässä ole kovin kauaa edes oltu hoidoissa vielä? Siis mihin nää vielä ehtii? Tietty se on toisaalta aivan ihanaa joka aamu pukea liivit ylleen. Sitähän tässä on toivottukin.
- Ökupit
D-kupin liivit voi hankkia helpostikin... eri asia onko niihin täytettä...
- ihanaakesääteille
Kiitos, kun vaivauduit vastaamaan. En kyllä käsittänyt mihin heitollasi pyrit?
- Cispiripääkesäkaljoittel
ihanaakesääteille kirjoitti:
Kiitos, kun vaivauduit vastaamaan. En kyllä käsittänyt mihin heitollasi pyrit?
Nyt mulla on jo D-kupin liivit-lause antoi mahdollisuuden vinoiluun. Kun voihan ne liivit hankkia, vaikkei ne ole oikeaa kokoa.
- OpastustaKatukuvaan
Istuin tänään iltapäivällä Itiksessä, ulkopuolella kahvia juomassa kun ohitse käveli kaksi "kummajaista" käsi kädessä. Miksi pitää pukeutua niin epänormaalisti, silmiinpistävästi eli kertoa kaikille keistä on kyse. Jos on kyse vain siitä ettei osata pukeutua oikein, voin kyllä tulla opettamaan.
- rtfgkugjyfyjgku
Taitaa olla tiiteille tyypillistä. Kun kerrankin voi pukeutua naiseksi, se menee överiksi tai otetaan mallia äidin pukeutumisesta vuosikymmeniä sitten.
- OpastustaKatukuvaan
rtfgkugjyfyjgku kirjoitti:
Taitaa olla tiiteille tyypillistä. Kun kerrankin voi pukeutua naiseksi, se menee överiksi tai otetaan mallia äidin pukeutumisesta vuosikymmeniä sitten.
Olin muutama vuosi sitten kylässä ja ulkona syömässä erään jo sukupuolensa täysin korjauttaneen kanssa ja Hänen pukeutuminen oli todellakin juuri sitä "mummo-pukeutumista". Voit vain arvata kuinka paljon muut tuijotti Häntä jo/vain pukeutumisenkin puolesta. Hän itse ei tosin tuijotteluista ollut moksiskaan.
- korsarion
rtfgkugjyfyjgku kirjoitti:
Itsehän olen ollut kaikkiaan aina varsin alternative-henkinen ihminen, joten naisenakin menee "överiksiu" tyyliin Cybershopin ja vastaavien kledjut on vaan vitun hienoi ja vahva meikki, ah. Elokuvat, visuaalisuus ja aistien "ylilataus" ollut lapsesta saakka pop. Tuijottakoot ken haluaa, mutta näytän korsetissani sata kertaa kuumemmalta perusmuijiin verrattuna.
- Kuvitelmia
OpastustaKatukuvaan kirjoitti:
Olin muutama vuosi sitten kylässä ja ulkona syömässä erään jo sukupuolensa täysin korjauttaneen kanssa ja Hänen pukeutuminen oli todellakin juuri sitä "mummo-pukeutumista". Voit vain arvata kuinka paljon muut tuijotti Häntä jo/vain pukeutumisenkin puolesta. Hän itse ei tosin tuijotteluista ollut moksiskaan.
Mistä sinätiedät mitä ihmiset katsovat?Koska olit transihmisen kanssa likkeellä niin automaattisesti ajattelit, että häntä katsotaan, kun hänen pukeutumisensa ei sinulle sopinut.
- OpastustaKatukuvaan
Kuvitelmia kirjoitti:
Mistä sinätiedät mitä ihmiset katsovat?Koska olit transihmisen kanssa likkeellä niin automaattisesti ajattelit, että häntä katsotaan, kun hänen pukeutumisensa ei sinulle sopinut.
Myönnän että häiritsi minuakin mutta eiväthän toiset tajunneet että minä huomasin heidän sivusilmillään ihmettelyä. Jos asia olisi minulle ollut ylipääsemätön, en olisi syömään lähtenytkään.
Eilen taas oli ihan toinen äärimmäisyys Hesan ulkoilmaterassilla, taitavasti tehty meikkaus kylläkin mutta aivan liiallisestikin. Kun ihminen on isokokoinen/"isoluinen", miksi lisätä vielä muitten katsetta/ihmettelyä luonnottoman runsaalla meikilläkin! - Bongasitko_väärin
OpastustaKatukuvaan kirjoitti:
Myönnän että häiritsi minuakin mutta eiväthän toiset tajunneet että minä huomasin heidän sivusilmillään ihmettelyä. Jos asia olisi minulle ollut ylipääsemätön, en olisi syömään lähtenytkään.
Eilen taas oli ihan toinen äärimmäisyys Hesan ulkoilmaterassilla, taitavasti tehty meikkaus kylläkin mutta aivan liiallisestikin. Kun ihminen on isokokoinen/"isoluinen", miksi lisätä vielä muitten katsetta/ihmettelyä luonnottoman runsaalla meikilläkin!Isokokoisia ja isoluisia cis-naisiakin on.
- Tarkkana__
Näin on. Isokokoisia ja isoluisia sekä rotevia aitoja naisiakin on samoin kuin luonnostaan matalaäänisiäkin. Jotkut cis-naisetkaan eivät osaa meikata.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667