orkkis liian pitkä 100mm siinä 7asteen kulma
stemmiä 80mm mistä onko eroja?
12
378
Vastaukset
- melkotarkkaan
20mm on eroa.
- a....b
Pyöräliikkeestä. On eroja.
- Alkup_maant
Stemmi, eli ohjainkannake mitoitetaan jokaiselle kilpaurheilijalle tismalleen oikean mittaiseksi ja kulman oltava juurikin oikea. Olen ohjeistanut stemmin mitoituksen ja asennuksen jätettäväksi asiantuntija liikkeen huoltitiimin hoiviin.
- TotuusSattuuQC
" kulman oltava juurikin oikea"
Harmi vain että niitä ei ole kuin parilla eri kulmalla saatavilla...
- kiukaalleheittäjä
argh, sekatavarakauppaan erehtyminen ei ole virhe. lepomitta onkin 12cm
20 mm ero stemmissä vaikuttaa todella paljon, myös pyörän ajokäyttäytymiseen. Jos on vakio ahead tyypin stemmi, niin löytyy kyllä ihan pyöräliikkeistä. Käytettynä fillaritorillakin, sillä usiin pyöriin vaihdellaan stemmejä paljon.
- tulitässämieleen
Milloin pitää miettiä stemmin kulmaa tai sen muuttamista?
tulitässämieleen kirjoitti:
Milloin pitää miettiä stemmin kulmaa tai sen muuttamista?
Stemmin kulma, pituus ja korkeusasema - kaikki vaikuttavat ajoasentoon. Näiden kombinaatioilla haetaan kullekin kuskille sitä parasta asentoa. Tähän tarkoitukseen löytyy netistä eri tyyppisiä laskureita.
- Realdeal
Mulla on 250 mm temmi. Mutta mä olenkin oikea mies enkä mikään zygäilijä.
- semmonen
Mutta mietippä että olisi 270mm temmi jyrkemmällä nousulla...
- kutenmulla
niinnousukulmahjan voi olla yli 135 astetta
- mechanicco
Miten tuon stemmin nousukulman ja pituuden suhde vaikuttaa reachin ja stackin erotuksen neliöön otettaessa huomioon että ajettavassa maastossa on 4. kategorian nousu 70km kohdalla 183km kokonaismatkalla ja kokonaisnousun määrän ollessa lähes optimaalinen keliolosuhteisiin nähden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773