Moikka.
Olen pienestä asti ollut kiinnostunu turvaistuimessa istumisesta, enkä oo vieläkään päässy yli siitä. Siitä on tullu miulle henkilökohtainen ihanne. Tykkään istua turvaistuimessa, missä on 5-pisteturvavyöt. Haluisin istua niissä 24/7 ❤️ en oo puhunu siitä kellekään, ainoastaan kihlatulleni. Tilaan jossain vaiheessa Britax Frontier-istuimen. Pituutta miul on 169,5 cm ja painoa about 66 kg. Itselle tullut riippuvuus turvaistuimiin. Tajusin jo nuorena että en pysty tuntemaan oloni turvalliseksi ilman turvaistuinta.
Onko täällä muita jotka ovat aikuisena halunneet ja haluavat turvaistuimen itseään varten? Kohtalotovereita?
Turvaistuin aikuiselle
11
2341
Vastaukset
- EtOleAinoa
Et ole ainoa! Itselläni tuo mainitsemasi istuin on, mutta en siihen itse mahdu, ei ole monesta sentistä kiinni ja itse lähenen 185 cm, mutta olen keksinyt jotain korvaavaa ;)
- Anonyymi
mullakin olis tarvetta aikuisten turvaistuimelle mutta osaatko kertoa että mistä sellainen olisi saatavilla tv harri virtanen
Anonyymi kirjoitti:
mullakin olis tarvetta aikuisten turvaistuimelle mutta osaatko kertoa että mistä sellainen olisi saatavilla tv harri virtanen
No ainoo mistä tiiän et meiän kokosille saa ni ulkomailta. Tuurilla saa Suomestakin, jos on jollain sellane myydä. Itellä kävi aikanaan tuuri sen asian kans
- Anonyymi
viellä sanon että oon mulla pituutta 166 cm painoni on 83kg
Mie sain sen ostettua. Se turvaistuin mikä itsellä on (Britax Frontier 90), oli aikoinaan tori.fi myynnissä Suomessa. Oli ainoa joka Suomen päässä myynnissä
hei jatkan viellä kirjoittamistaa että minulla on ollut nuorena ja aikuisena halukas istua turvaistuimessa
Tajusin jo nuorena että en pysty tuntemaan oloni turvalliseksi ilman turvaistuinta.- Anonyymi
Ei jeesus olette sekopäitä!
Mikä meistä tekee sekopään? Ei yhtään mikään, kaikilla meillä on varmasti ne omat fetissit, fantasiat ym, ei siinä ole mitään kummallista.
Ootkohan sie nyt vähän väärällä palstalla? Jos me ollaan sekopäitä ni ei varmaan siun kannata tähän ketjuun tulla kommentoimaan. Fetisismi ei ole sairaus, se poistettiin yleisestä tautiluokituksesta jo monta vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124