Niin oletko? Näin on ennustettu käyvän.
Jeesus tulee, oletko valmis?
13
760
Vastaukset
- Eiooniikuennen
Jeesus tulee..minä en..
- Hirsihuumoria
Multa tuli jo sanoi puutarhuri. Ensin kylvettiin, sitten syötiin vasta.
- Anonyymi
Valmiina ollaan oltu jo 50vuotta ja seuraavissa suviseuroissa koen valaistuksen ja hyppään seurateltan tankoon. Alan siis tankotanssijaksi
- Anonyymi
Vai tulee jeesus. Siinä se on kinttaalla - sanoi renki kun nurkan takaa tuli
- Anonyymi
Jeesus tulee pudikselle joka kolmas vuosi ku suviseurabileet jyrähtää lentokentällä ja jyrkällä soi high way to hell.
- Anonyymi
No voi hittolainen.............tuli ostettuu saksan hirvee porona ja hyvään hintaan Pudasjärveltä, voi hiton hiton hitto että tuli mentyä retkuun, voi hiton hiton hitto.......
- Anonyymi
Olen tottakai. Pelkäätkö apina Kristusta?
- Anonyymi
Tuota samaa väitettä ja kysymystä kuulin jahkattavan jo 1960-luvun puolessa välissä, 60 vuotta sitten.
Ja ties jo kuinka kauan sitä ennen.- Anonyymi
No oletko tullut sen valmiimmaksi, kun olet totuuden tiennyt jo yli puolivuosisataa?
- Anonyymi
Jeesus on jeesus, mutta saksan hirvestä ei tule poroa tekemälläkään.........
- Anonyymi
Jeesuskaan ei tykkäisi jos saksan hirveä yrittäis porona myydä............. ?
- Anonyymi
Etsin jeesausta,löysin oluen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645