Tämä kesä on ollut yks hirveimmistä mitä koskaa ollut. 4kk kestettävä helteitä .Koko ajan töissä. 4kk putkee töitä ja yhteensä 14 pv vapaata. Jos olis edes heinäkuu saanu olla vapaa ois ehkä jotenki kestäny olisi asunu veden äärellä sen aikaa vilvottelemassa. Mut kun töissä on lämmin 32 sisällä ei enää paljon naurata. Tuli yks iltapv töissä lämpöshokki kohtaus piti vaan istua pari tuntia ensi jalat kylmässä vedessä sitte ku pääsi sänkyy nii kylmä pyyhe päälle ja siinä meniki koko ilta ennenku helpotti oloa. Hirveetä nämä kuumat päivät ja yöt. Kyllä odotan syksyä ja viileetä.
Helteet pistää hermot lujille
3
202
Vastaukset
- Lolkukamuumuka
Nythän on talvi. Mitä sä oikein horiset?
- Anonyymi
10.4. 23. Ollan matkalla kevääseen ja kesään.Kenties helteitä taas tiedossaa? Niin kotona ja toimistolla. Hermot niistä ei menen.Usein ihmisellä ihan jotain muta kuin se miksi sanoo hermot mene heltellä.Ainakin tuntuu Juhlapyhät kovin hermoja rastavaa olla yksin .Niin sanotusti sairaseläkellä olevilla naisilla.Viinit ja kaljat juotu ymm. Väkevämät niin krapulassa makaavat kotinsa.Sätkiä käärien.Noudatamatta esim. Järjestys säntöjä.Päivät nukuvat yöt valvovat.
Mä oon huomannu että ne jotka näistä helteistä valitta ei siitä oikeesti kärsi. Sitten kun ei ketään oo näkemässä, niin touhutaan ihan normaalisti, mutta sitten kun tulee joku, niin heti on muka kuuma. Mä oon oikeesti yliherkkä kuumuudelle, eikä mulla todellakaan oo energiaa harmitella jotain hellettä, vaan mä oon sillon niin vetelä kun joku tiskirätti eikä oo toimintakykyä mihinkään. Samat helle valittajat on taas talvella kylmissään eli aina on huonosti. Mä oon ite huomannu että kun mulle on helteet vaikeita, niin vastaavasti mulle talvet on helpompia eikä pakkanen haittaa. Mun ei tarvi ees pipoo käyttää talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850