Millaiset ovat olleet ikimuistoisimmat treffinne ja mikä teki niistä sellaisen?
Ikimuistoisimmat treffinne
30
492
Vastaukset
En ole käynyt treffeillä, kun ei kiinnosta treffailla
- VanhaSiniPiika
En ikinä!
siilenämää kirjoitti:
Et ikinä?
Niin kauan sitten, että olen ehtinyt jo dementoitua.
Kerropa miten omasi menivät viimeksiNocomment2 kirjoitti:
Niin kauan sitten, että olen ehtinyt jo dementoitua.
Kerropa miten omasi menivät viimeksiNo e minäkään ikimuistoisia muista, Viimeiset treffini lienee oman miehen kanssa äytiin syömässä jossain vähän fiinimmässä paikassa. Kiinnostaisi vain tietää vieläkö joku jossain panostaa treffeihin ja jos niin mitä siihen sisältyi?
siilenämää kirjoitti:
No e minäkään ikimuistoisia muista, Viimeiset treffini lienee oman miehen kanssa äytiin syömässä jossain vähän fiinimmässä paikassa. Kiinnostaisi vain tietää vieläkö joku jossain panostaa treffeihin ja jos niin mitä siihen sisältyi?
Olen väärä hlö tyydyttämään uteliaisuuttasi
Nocomment2 kirjoitti:
Olen väärä hlö tyydyttämään uteliaisuuttasi
No hai niinpä tunnut olevan mutta ei se mittää, joku toinen kykenee siitäkin täällä keskustelemaan :).
entäs itselläsi???
siilenämää kirjoitti:
Ei ole oikein vastata kysymykseen kysymyksellä.
ai,kerropa muutkin säästösi ettei tule vääriä vastauksia riesaksesi
olisihan se ollutkin liikaa, että olisit aloittajana kertonut ensin oman kokemuksesi, etkä uteliaisuuttasi pelkästään toisilta kysellyttammikuu-51 kirjoitti:
ai,kerropa muutkin säästösi ettei tule vääriä vastauksia riesaksesi
olisihan se ollutkin liikaa, että olisit aloittajana kertonut ensin oman kokemuksesi, etkä uteliaisuuttasi pelkästään toisilta kysellytMissä on määrätty että aloittajan pitää ekka kertoa? Sehän vaan ohjailee kirjoituksia.
siilenämää kirjoitti:
Missä on määrätty että aloittajan pitää ekka kertoa? Sehän vaan ohjailee kirjoituksia.
en ole väittänyt että missään olisi mitään määrätty
sinulla ei ilmeisesti ole minkäänlaisia treffejä koskaan ollut, joten ei ole mitään kerrottavaa, utelet vain muiden kokemuksia jotta tiedät mistä olet jäänyt paitsitammikuu-51 kirjoitti:
en ole väittänyt että missään olisi mitään määrätty
sinulla ei ilmeisesti ole minkäänlaisia treffejä koskaan ollut, joten ei ole mitään kerrottavaa, utelet vain muiden kokemuksia jotta tiedät mistä olet jäänyt paitsiAi se oli sitten vain sinun oma määräyksesi. Tuollaisen vänkyttävän tyylin, kuten sinulla, jälkeen ei kyllä ole mitään kiinnnostusta mitään kertoa. Veikkaan että sulla ei ole olut, ainakaan saman ihmisen kanssa kaksia peräkkäin ;).
siilenämää kirjoitti:
Ai se oli sitten vain sinun oma määräyksesi. Tuollaisen vänkyttävän tyylin, kuten sinulla, jälkeen ei kyllä ole mitään kiinnnostusta mitään kertoa. Veikkaan että sulla ei ole olut, ainakaan saman ihmisen kanssa kaksia peräkkäin ;).
et taida ymmärtää lukemaasi.......................no sitäähän sattuu..........................
tammikuu-51 kirjoitti:
et taida ymmärtää lukemaasi.......................no sitäähän sattuu..........................
Ai vänkytys jatkuu jatkuu ja jatkuu.....noh jatkahan issekses ;).
- Ei.tänne
Miksihän tänne kertoisin kauniista tapahtumasta,en vaikka olisivat olleet vähemmänkin kauniit.
- derrik
siilenämää kirjoitti:
Joku joku haluta kertokakin. Ei tarvitse tulla kertomaan ettei halua tulla kertomaan😁.
No voi perseen suti miten tylyjä vastauksia aloitteeseen. Muutaman viikon olen seurannut kirjoitelmianne, ja nyt riitti!
derrik kirjoitti:
No voi perseen suti miten tylyjä vastauksia aloitteeseen. Muutaman viikon olen seurannut kirjoitelmianne, ja nyt riitti!
Joo tämmöistä täällä mutta yrittänyttä ei laiteta. Vissiin 60 tyyppiominaisuus :D.
- ei.vaan
siilenämää kirjoitti:
Joku joku haluta kertokakin. Ei tarvitse tulla kertomaan ettei halua tulla kertomaan😁.
Aika heikosti ovat kertoilleet,ehkä rohkaistuvat kunhan joku rohkea saa kirjoitusbuumin päälle. Minä se en ole.
- muista.äitin.kielellä
ei.vaan kirjoitti:
Aika heikosti ovat kertoilleet,ehkä rohkaistuvat kunhan joku rohkea saa kirjoitusbuumin päälle. Minä se en ole.
muista yhdyntäsanat niistä ovat tiukkoja nuo harmaavarpuset
- tylsiäkö.treffaillut
Yhdetkään treffit eivät ole olleet ikimuistoiset. Jotkut treffit muistan, mutta eivät erikoiset.
Tuskin tässä iässä enää treffejä tulee, ainakaan ikimuistoisia. - Mrs.Bean
Voisin kertoa aika noloja juttuja ... jonkun mielestä mietsille, omasta mielestäni aivan joillekin muille ... mutta en nyt jaksa. Piiiktä päivä (työ-) takana.
- Hah-hah-haaa
Jooo-o, väsyä näköjään oli ...
- satakuusikymmentä
Kaksi vuotta sitten. Tapasimme, rakastuimme. Eikä olla nuoria. Menkää treffeille.
Parhaat treffit ikinä olivat kesäkuussa 2004.
Tuleva mieheni odotti minua maistraatin aulassa ja vartin päästä olin hänen vaimonsa.
Olemme viettämässä hyvän ystäväni kanssa vapaa-aikaa luontopoluilla kävellen, välillä pysähtyen ja rentoutuneena luontoa tarkkaillen. Jatkamme kulkemista kotiani kohti, jonne ystäväni useimmiten saattaa minut ja eroamme yleensä pihalla. Hän jatkaa matkaansa opiskelija-asuntolaan ja minä kotiini.
Olen vielä vähän aikaa 17-vuotias ja erityisesti isäni on harmistunut siitä, että saatan liikkua isojen poikien kanssa välillä kahdestaankin.
Luontopolku päättyy väljään luonnonpuisto-alueeseen, jonka poikki kulkiessa askeleemme usein hidastuvat. Niin tälläkin kertaa. Ystäväni siirtyy suurehkon koivun runkoa hyväillen sen toiselle puolelle ja katsoo minua silmiin. Hän on hetken ihan hiljaa ja näyttää pohtivan jotain. Hieman erikoinen ilme saa minut pysähtymään ja ihmettelemään mitä kummaa ystävällä mahtaa olla mielessä, onkohan hän lähdössä matkoille tai aikooko hän kertoa jotain muuta vähemmän mukavaa.
Hetken päästä ystäväni sanoo nimeni ääneen ja kertoo pohtineensa tärkeää asiaa...
Voisinko minä ja haluaisinko minä...
Molempien vakaviin katseisiin nousee vähitellen pilke silmäkulmaan ja hymy huulille. Toteamme, että avioidumme vasta miehen opintojakson päättymisen aikoihin, mutta kihloihin menemme pikapuoliin. En ole varma, haluanko kertoa kihloista kotona, vai olisiko mukavampaa, jos ostaisimme vain sormukset ja pitäisimme muun omana tietonamme.
Tiedämme, että kuulumme yhteen ja perustamme aikanaan oman perheen. Hämmästyttää, miten nopeasti asia selviää ja miten varmoja olemme.kyllä ne oli ekat treffit mun aviomiehen kanssa
kun oltiin kummatkin älyttömän rakastuneita
vaikka oltiin puhelimessa tutustuttu
ja sitä kautta rakastuttu
muistan aina sen vähän alta kolmekymppisen ujon maalaispojan
toisella puolella rosson pöytää
enkä oo päivääkään katunu niitä treffejä
vaikka siinä meni elämä kokonaan uusiksi.- Ei.toista.kertaa
Jouduin pitelemään tyttöystävää sylissä, kun olimme katsomassa kauhuelokuvaa. Tai minä katsoin osan aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266