Palsta on alkanu täyttyyn nimimerkkeihin kohdistuvasta väittelystä ja se ei kuulu tämän palstan aiheeseen millään lailla joten ne viestit poistetaan.
Nimimerkkiväittely
7
1167
Vastaukset
- Huvittunut :)
Jälleen puhuu sheriffi asiaa. Kaikkihan tietävät, että tuossa asiassa on yksi kaveri ylitse muiden, käyden lähes jokaisessa vastauksessa arvioimaan toisen kirjoittajan oikeellisuutta nikkiinsä, vaikka itse kirjoittelee useilla rekatuillakin nikeillä, jotka on yleensä kopioinut muilta kirjoittajilta, pistäen vain -1 merkin perään. Kuriin vaan tuollaiset! Hyvä shefu.
- Huvittunut-1
Mielestäni tuo tehty päätös on palstan asiakeskusteluja ajatellen tervehdyttävä pääätös.
Toivottavasti mahdollisimman moni palstalla usein kirjoitteleva päättää tästä johtuen myös rekisteröidä nikkinsä! :)) - Huvittunut
Toivottavasti palstalla vihdoin keskitytään itse asiaan eli maailman menoon!
- OLET
Huvittunut-1 kirjoitti:
Mielestäni tuo tehty päätös on palstan asiakeskusteluja ajatellen tervehdyttävä pääätös.
Toivottavasti mahdollisimman moni palstalla usein kirjoitteleva päättää tästä johtuen myös rekisteröidä nikkinsä! :))VALINNUT NIKIN JOKA ON JO JOLLAIN, SIIS TUO "HUVITTUNUT". SE HERÄTTÄÄ KYLLÄ KUMMASTUSTA:
Nyt kuulostaa löytyvän oikea linja , voi sitten paremmin osallistua keskusteluun .
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000006854237
Aiheet saa olla kyllä suhteellisen vapaita , koska maailmassa tapahtuu niin monenlaista , kummallista asiaa.Olen jo kauan toivonut, että nimimerkeistä riitaa haastavat häiriköt eivät pääsisi enää mellastamaan entiseen tapaan, varsinkin kun nikkien rekisteröinti tuli mahdolliseksi viime syksynä.
Jospa vihdoin päästäänkin puhumaan pelkästään maailman menoon liittyvistä asioista!- saada kakarat kuriin
Hyvä linja. Kakarat ja avohoitopotilaat kuriin.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773