Leppävirran kunta on palkannut FCG Suunnittelu ja tekniikka OY:n suorittamaan kiinteistöissä tarkistuksia kunnan alueella. Tarvittaessa olisi oikeus tarkistaa myös sisätilat. Kiinteistön haltijan suostumusta ei näytä tarvittavan. Voiko kunta myöntää yksityisille henkilöille , jotka eivät ole palo eikä poliisiviranomaisia, oikeuden kotitarkastuksiin.
Onko kunnalla oikeus kotitarkastuksiin.
3
327
Vastaukset
- Kenen_kiinteistö
Tekeekö tuo firma tarkastuksia kunnan omistamissa kiinteistöissä? Siihen sillä on kyllä oikeus kunnan palkkaamaan konsulttina. Yksityisten omistamiin kiinteistöihin ei voi mennä. Aina tarvitaan omistajan suostumus.
Ja muutenkin, asiat pitäisi aina sopia vielä asukkaan kanssa. Se on hyvä tapa, asiat pitää hoitaa yhdessä. - fvegetgegt
No eihän ne konsultit sisälle tule. Tarkistavat vain onko rakennuksia oikea määrä ja onko ne siinä käytössä mitä pitää. Jos sulla ei oo mitään salattavaa, luvattomia rakennuksia tms. niin ihan huoletta voi päästää pihan kiertämään. Jos kiellät tulemasta, niin takuulla epäillään villpiä ja kunnan virkamiehet tulee itse ja heidät täytyy päästää.
- Alesi
Ei tule sisälle konsultit eikä kunnan miehet eikä edes anoppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635