Aluksi olin skeptinen, mutta ensimmäisen remasteroidun nähtyäni (The Duel) innostuin asiasta. Mutta nyt ajattelen, että suuri tarkkuus yhdistettynä vanhaan värimaailmaan, on välillä jotenkin luonnoton kokonaisuus. Esim. kasvot saattaa olla hyvin tarkat, mutta sävy oranssi. Jolloin asian ei välttämättä ajattele olevan vain sitä hienoa vanhan elokuvan sävymaailmaa, jonka hyväksyy ja johon ei kiinnitä kielteisesti huomiota, mutta hd-tasolle tuotu resoluutio voi irrottaa mielen tästä maailmasta näkemään epäkohdat värien aitoudessa, kun resoluutio on tuotu kokonaisuudesta erilleen bluray-tasolle. Kun taas luonnolliseslla filmikuvanlaadulla kokonaisuus on sopusuhtainen.
Mitä mieltä remasteroiduista bluray-elokuvista?
6325
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716