Miehen seksuaalinen innottomuus&fetissit

Surullinen-tyttöystävä

Vertaistukea & neuvoja kaipailisin. Olemme 30v. pari, seurustelua takana reilu vuosi. Suhteen alussa puhuimme suht avoimesti seksimieltymyksistämme, ja mies kertoi syttyvänsä naisessa ennenkaikkea viattomuudesta sekä siitä tunteesta, että on itse se "hallitsevampi" osapuoli seksissä. Tätä hallinnan tunnetta mies saa fetissiensä, kuten naisen eroottisen piiskaamisen ja eräiden roolileikkien kautta.

Aluksi olikin hauskaa ja kiihottavaa, kun pääsin kokeilemaan minulle uudenlaista seksiä. Nyt kuitenkin on ruvennut mietytyttämään, etten ikinä riitä omana itsenäni herättämään miehen haluja... Asia alkoi painaa minua niin, että olen pari kertaa itkeskellyt miehelle tuntemuksiani. Ja mies kiireellä vakuuttelemaan, että rakastaa ja haluaa minua ilmankin näitä seksin "lisämausteita"... Ja sanoista tekoihin, muutaman kuukauden olemme nyt yrittäneet "tavallista" seksiä, ilman mitään roolinvetoa tms., mutta ei siitä tule mitään, mies ei enää saa erektiota lainkaan (ja minä sen sijaan kiihotun aivan kiimaan asti JOKA KERTA, ja yritän peittää kiihottumiseni jotta se ei stressaisi miestä enempää). Ja yrittäessään tyydyttää minua muulla tavoin kuin yhdynnässä, on mies aina ollut niin väkinäisen oloinen että nyt muutaman yrityksen jälkeen olen katsonut parhaaksi vetäytyä noista tilanteista kokonaan.

Miehen avoimuuden ansiosta vaikeudet seksissä eivät tulleet eteen yllätyksenä; omien sanojensa mukaan ei ole mikään "panomies"... Myönnettäköön, että silti toivoin mieheni "vapautuvan" kanssani ajan myötä siten että pystyisi nauttimaan seksissä muistakin jutuista kuin tästä omasta valtafetissistään!

Loppuun vielä heitän kysymyksen, olisiko jollakulla ideoita millä voisi kokeilla saada kiihottumaan sellaisen miehen, jonka kohdalla esim. naisellinen (itsevarma) viettely, sexyt alusvaatteet/meikki, strippaaminen yms. ovat turhaa vaivannäköä? Mieheltä on turha enää kysyä, kun vastaus on ollut että riitän sellaisena kuin olen :D Mutta näkeehän sen idioottikin, että jokin on pielessä!

3

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "yritän peittää kiihottumiseni jotta se ei stressaisi miestä enempää"

Miksi yrität peittää sen? Mua ainakin kiihottaa eniten juuri se, että toinen on kiihottunut. Ehkä miehesi luulee ettet tykkää ollenkaan, ja tietysti se heijastuu mieheenkin.

(ja minä olen mies)

• Surullinen-tyttöystävä

Kajsa-68, siksi että mies alkoi tässä hiljattain puhua, kuinka kurjalta tuntuu aiheuttaa minulle pettymys toisensa jälkeen (siis kun stondista ei tule jne). Aina en siis suinkaan ole toiminut näin, mutta nyt arvelin että ehkä vähentäisi hänen suorituspaineitaan jos olisin hillitympi...

• Surullinen-tyttöystävä

Vain yksi vastaus tullut tähän mennessä - tosin kiitos siitäkin vastaajalle! :) Olisko jollakulla vielä näkemystä alkuper. viestiini? Olen miettinyt asiaa yksikseni jo aivan liikaa; jossain vaiheessa jo aivan murtuneena kelailin että ehkä rakkaani onkin pedofiili, miksipä aikuinen mies muuten tykkäisi viattomuus- ja söpöilyjutuista... Tiedostan kyllä, että ajanvaraus seksuaali- tms. terapiaan lienee paikallaan, mutta haluaisin vielä kuulla "tavallisten tallaajien" mielipiteitä asiaan. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe