Mies kun yrittää käsillä tehdä minulle juttuja, on jostain syystä pakonomainen tarve hieroa klittaa todella rauhallisesti ja ruveta heti työntelemään sormia sisääni. Mikä on kun ei tajua, vaikka olen sanonut ja näyttänyt, etten saa nautintoa muuta kuin kalusta sisässäni (ellei osaa hakea G-pistettä? Siis masturboin itse pelkästään klittaa hieromalla, mies valahti valkoiseksi, kun hinkaan kuulema liian nopeasti ja painaen.
En siis saa itseltäni muuten ikinä nautintoa. Opin siis vasta n. 25 vuotiaana saamaan uudelleen orgasmeja, enkä todellakaan saa hitaalla tempolla mitään, miten saan miehen ymmärtämään asian? Vai pitääkö vaihtaa miestä?
Klittan hierominen
4
740
Vastaukset
<< Mikä on kun ei tajua...>>
Siinäpä sitä on ihmettä kerrakseen kuin M. A. Nummisen kaupunkimatkalla. Ongelmahan ei koske vain miehiä ja vain seksiä. Suurin osa ihmisen toiminnoista on tiedottomia. Heti kun huomio kiintyy johonkin muuhun, rupeaa tekemään, niin kuin refleksit osoittavat, eli entisellä tavalla. Tuntuu aivan uskomattomalta, mutta näin se on. Uuden käytännön oppiminen on hidasta tai usein jopa mahdotonta.oppii jos haluu oppia;) vaihtamalla paranee...
- VäännäRautalangasta
Kyllähän sitä luulisi että aikuiselle miehelle menisi puhe perille. Voi kyllä olla että mikäli ohjeistus annetaan sänkypuuhissa ja paineen alla, itse sanoma pääsee ohi korvien. Miehelle ei ole koskaan helppoa kokea toimivansa väärin, eikä varsinkaan naista tyydyttäessä.
Kannattaa koittaa ottaa asia puheeksi asiallisesti sopivaan aikaan ja keskustella mistä kumpikin pitää. Jos ei ala sittenkään menemään perille, voi sitä miehen vaihtoa alkaa harkita. - Näinsevaanonjuu
Hehe, tuo on huvittavaa, kun moni mies kuvittelee naisten saavan kalua tai sormia sisään työntelemällä. Ja tuo hidas liike klitalle ;) Useimmat kun ei niin saa, vaan vaatii juurikin kuvaamasi nopean liikkeen klitalle ja myös painetta.
Itse opin oikean liikkeen kun pyrin jäljittelemään hieromasauvan liikettä. Lyhyt liike nopealla tahdilla ja naisen liikkeiden "lukeminen" jotta osaa ajoittaa omat liikkeet oikein, harvoin kestää yli viittä minuuttia, kun naiseni saa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911