Hallitus on riistänyt kaikkia muita paitsi eturyhmiään, eli rikkaita miljonäärejä ja suurtilallisia
Hallitus on riistänyt kaikkia muita paitsi eturyhm
8
139
Vastaukset
Niinpä,kansa elää kituutteli rikkailta lainaamalla lauloi gösta.Ja äänestää samoja rikkaita!Mitä muuta voi odottaa....
Kansa elää kituutteli rikkailta lainaamalla lauloi Gösta.Ja äänestää samoja rikkaita,mitä muuta voi odottaa!
- kari.kommunisti
Näin on näkyleipä.
Juhan Sipilän hallitus on ollut Suomen historian äärioikeistolaisin hallitus. Ihmekös tuo kun Sipiläkin on kokoomuslainen, vaikka lestadiolais-taustansa vuoksi joutuukin toimimaan keskustassa.
Tämä Sipilän-Orpon hallitus on näyttänyt meille mitä on oikea ja härski kaverikapitalismi!- kreikkaanloput
Komukka ihmeissään, kun jutta ei anna jälleen 1000e vuodessa makoiluun lisää.
- joojoon
kreikkaanloput kirjoitti:
Hyppää sinä hörhöpersu jojoon
- ahne
kreikkaanloput kirjoitti:
Käykö työttömyyskorvaukset kateeksi?Älä hätäile pian teet töitäs samalla liksalla,Jospa sitten rupeaa tuleen järki kpäähän!
- pihjoegpihjo
Hallitus EU-vallassa kaikki tiedotusvälineistö samojen hallinassa. Vaalit sumplitaan Tioeto OY toimesta. Kuka omistaa maailmanvaltaa jonka illunaatio USA liittovaltio lähtöistä suomessa tätä sanotaan EU-liittovaltioksi joka määrää maamme myyneiden poliitikkojen toimesta orjuuttamisemme. Kaikki kansallis omaisuus tullaan myymään valvovalli toimelle. Poliisi saattueet turvaavat rikollisten tietä kavallukseen. Poliisin valvontaa lisätään kansan vaijentamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421