Tänään sain - kuten yleensäkin- tosi hyvää asiakaspalvelua paikallisessa Lidlissä. Siitä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa:). Sen sijaan eilen niin ikään paikallisessa S-marketissa kassalla oli jo parhaat päivänsä nähnyt nainen, joka ei ilmeisesti ole saanut tuntiakaan opetusta siitä kuinka asiakas kohdataan. Muutoinkin olen huomannut, että kaikkein mukavimpia ovat nuoret kassahenkilöt.
Onneksi voin (vielä) äänestää jaloillani, autollani ja pyörälläni! Eli tämän jälkeen tulen käyttämään enenevässä määrin Lidlin palveluita. Siellä ovat edulliset hinnat ja henkilökunta ystävällistä:)
Hyvä/huono/välttävä asiakaspalvelu
10
383
Vastaukset
- olinjoskusmyyjänä
Onneksi asiakkaat ovat AINA niin mukavia, iloisia,ja ystävällisiä. ????????????????
- yksyhteen
Myöskään asiakkaat eivät ole aina mukavia mutta S-ketjun plakaateissa oikein luvataan PALVELLA HYMYILLEN. Tämä ei kyllä toteudu ainakaan meidän "ässällä" kaikkien "kassojen" kohdalla!. Kuten jo kerroin, kaikkein mukavimpia ovat nuoret henkilöt -myös kassalla! Kiitos ja hyvää kesän jatkoa jokaiselle:) .
- Kauhaset
Eräs suurperhe ei kunnioita toisia asiakkaita kaupassa laisinkaan. Mekastus ja huuto on valtaisaa. Sanoin kassahenkilölle asiasta, mutta hänen vastauksensa oli, emme voi asialle enempää, kun olemme perhettä jo asiasta huomauttaneet. Tämä perhe on erästä uskonlahkoa oleva. Me tulemme ainakin vaihtamaan monivuotisen asiakassuhteen toiseen kauppaan.
- Haluaisinarvostusta
Jos ei osaa rahallisesti menestyä , jos ei halua tai ei kykene ties minkä takia ties mihin. Suomi tarjoaa kaikenlaisia palveluja kansalaisille. Jopa kauppa palveluja. Mutta, jos haluaa ja ei ole rahaa ja silti haluaa, niin kuinka monta vuosi sataa tätä harjoittelee kansalaiset ihan itekseen ja ilmaiseksi? Joku viisas ja viisas, älykkyys on jotain, mutta viisas syö älykkään ja menee nukkumaan. Haluaisin palvelun joka on hyvä ja semmoinen, ettei tarte miettiä onko A- luokan kansalainen vai ei, jos ei ole omaisuutta ja on ikää melkein viisikymmentä vuotta. Kertokaa lapsenlapsillenne, että joku idea jäi puuttumaan melko mukiin menevästä yhteiskunnasta. Villin lännen legenda ei syntynytkään? Siis tuleville nuorille toivoa ja heille asunto käteen vaikka netistä, jos viittii hakee tai jotain. Mullakin ei ole lainaa, tule apuun Anja...
- remori
Minäpä sain kerran sormella koittaa ent. Talous osuuskaupan myyjättäreltä . Tämä tapahtui tosin v. 1968. Vieläkin muisto lämmittää.
- Jebjeb
Leppävirran S-Marketin palvelu on täysin ala-arvoista. Ei tee mieli mennä kauppaan jossa hädintuskin tervehditään. Lidlissä saa pääosin kaikilta hymyn ja reippaan tervehdyksen. K-kaupassa taas vanhemmatkin myyjättäret osaavat asiakapalvelun salat toisin kuin ässän kuivahtaneet kalkkunat. Anteeksi kielenkäyttöni, mut en nyy keksinyt parempaakaan kuvaelmaa niistä rouvista.
- yksyhteen
Hyvä, että jotkut muutkin ovat kanssani samaa mieltä (jebjeb)!
- respect
joo ässän vanhat myyjät.osa on ehkä hiljaisia,mutta ahkeria pitkän uran tehneitä ihmisiä...kannattaa huudella sitten kun on samat kilometrit mittarissa(suurin osa haukkujista on yleensä teinejä tai sossupummeja)
ps:niin meinasi unohtua kylän kultapojat(20-50v)isi ja äiti on aina kaiken hankkinut koulut maksanut/työpaikat hommattu suhteilla yms...edellä mainittu porukka pitää kyllä ääntä työnteosta,siinä vaan tuppaa unohtumaan että ao. ihmisryhmä ei ole käytännössä itse tehnyt koskaan mitään(en tiedä miten noilla riittää pokka katsoa peiliin) - Anonyymi
Sillähän tuosta pääsee kun kiertää S kioskit kaukaa
- Anonyymi
Täällä sanotaan, että haukkujat on yleensä teinejä tai sossupummeja. Voi pitää tietyiltä osin paikkansa, mutta itse kirjoitin tuon n.vuosi sitten palautteen ässän myyjistä. Onneksi niistä yksi jäi eläkkeelle ja nyt on tullut uutta verta muutenkin kauppaan, joten taas on mukava asioida. Itse olen kyllä suht nuori (31-vuotias) mutta ansainnut elantoni myynillä jo 12-vuoden ajan, joten varmasti olen kykenevä sanomaan millaista asiakaspalvelun pitää olla. Se ei ole mikään selitys mikäli olet vanhempi henkilö ja pitkän uran tehnyt. Jokaisen täytyy sopeutua muuttuvaan alaan ja vaatimuksiin eri aikaukausien mukaan oli kyseesaä nuori tai kokeneempi työntekijä. Edelleen jebjeb
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717