olen jo 15 - vuotta täyttänyt tyttö. ajatuksen huumassa hommasin skoban, mutta nyt olen sitä mieltä että mopohan sen olla pitää, ongelma on kuitenki 158 cm pituus ja lyhyet jalat. mulla on siis jaloilla pituutta 84 cm, suositelkaa mopo merkkejä. olet testannut jo kaverin madallettua 2018 vuosimallin riejua ei ylttänyt kun varpaat eli vielä muutama sentti jos jostain sais matalempaa niin nappais, hinnalla ei ole väliä, kunhan sen mopon saan.
mikä mopo lyhyelle
halaunmopon
5
182
Vastaukset
- 12312351
Pidä skoba. Ostettuani mopon nii skoba on nii paljo vittu parempi!
- Jutustelija1
Jos pelkää korkeutta niin SkyTeam-Monkey on ihan ok.
- OlliKoivukyläst12v
Onx namus jo karvoi?
- pilimikäpili
No kurkista housuihis tai anna äidin jälleen kurkistaa..
Manki tai Pv
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864