3-tiellä eli Tampereen Läntisellä Kehätiellä Pirkkalassa palaa Skoda -merkkinen ajoneuvo tiellä, kertoo Tampereen tieliikennekeskus.
Keskus lähetti ilmoituksen ajoneuvosta kello 15.42 tiistaina.
Liikennekeskuksen mukaan tarkempi paikka on Pirkkalan liittymässä. Liikennekeskuksen mukaan palava ajoneuvo haittaa liikennettä Vaasan suuntana mentäessä.
Liikennekeskuksen mukaan liikenne ruuhkautuu.
Tämä on päivittyvä uutinen.
Skoda palaa ilmiliekeissä?
13
271
Vastaukset
- palaakoVW
Ja BMW syttyy koreassa itekseen
saksan laatu jyrää lujaa - Voi.sentään
Noi skodat on monella tapaa vaarallisia. Onhan niissä ollut ennenkin niitä itsesyttymisiä. Pelottavaa, mitähän myrkkykaasuja jenkemikin päästää ilmoille palaessaan?
- nytonhätäVWaudi
eikös ole jo uhkaus
ylläpito herätys!
- TotuusVastaanFakta
Mikä automalli se oli, jota ei hetkeen huolittu autolautoille, oliko 307 Pösö, jossa palo-riski bensatankin kanssa?
- SimplyAsBest
Volkkarihan se
https://www.aamulehti.fi/uutiset/juuri-nyt-3-tiella-pirkkalassa-palaa-ajoneuvo-liikenne-ruuhkautuu-201121476
tuleeko öljykanisterin lisäksi asbestipuku auton varusteissa?- MaisteriLarvanto
Katsos, kun Ocu Skodassa ja Golf Volkkarissa on sama pohjalevy ja Skoda on Pirkka-Volkkari. niin Skodahan tuo palanut auto oli.
Ennen oli kuulemma kaikki paremmin, mutta muistan toki yhden palaneen 1.3 Golfin, se oli II-korinen ja 1990-luvulla...😎 - NettihakuAutopalo
MaisteriLarvanto kirjoitti:
Katsos, kun Ocu Skodassa ja Golf Volkkarissa on sama pohjalevy ja Skoda on Pirkka-Volkkari. niin Skodahan tuo palanut auto oli.
Ennen oli kuulemma kaikki paremmin, mutta muistan toki yhden palaneen 1.3 Golfin, se oli II-korinen ja 1990-luvulla...😎Samaa jaskaahan ne on. Mutta rinkelimosse taitaa olla se useimmin soihduttava.
- Pohjalevy
MaisteriLarvanto kirjoitti:
Ennen oli kuulemma kaikki paremmin, mutta muistan toki yhden palaneen 1.3 Golfin, se oli II-korinen ja 1990-luvulla...😎on lastulevyä. Kyllähän se palaa, kuumalla liekillä.
Taasko mielikuvituksesi lisäsi tiedotteeseen automerkin?
- valeuutinen
Tiedote ei kertonut automerkkiä, mutta Aamulehden kuvista näkee auton olleen 13-20-vuotias Golf!
- Rampe-
tyyppivika tuo autopalo on nykyisissä skodissa, aivan kuin ruostuminenkin. kehoitan kaikkia pysymään erossa skodista.
- pääterveydenhoitaja
Tiedä häntä, mutta se on ainakin satoja kertoja todettu, mikä on holistin tyyppivika. . .
- kyykkyeinari
skoda oli kyseessä. Octavia vm. 2012. on noi karseita kökköjä ja kun vielä itsesyttyvät..... karkeita kajakkeja kerta kaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246