Nyt alkoi jo hirvittää kun maailmalta kantautuu tietoja miten 520 D bemarit ovat syttyneet palamaan. Omallani olen ajanut nyt 18000 km, ei ole vielä kärähtänyt.
BMW 520 D uusi ongelma
8
262
Vastaukset
- HahHahHah
Ensin kaasutetaan(VW), ja sitten poltetaan(BMW). Turvallista matkaa vaan niillä hienoilla saksalaisilla.....
- kipeää
kylläpä kävi kipeää bmw - mulkerolle, voi,voi.
- Bemaristi
Kuulemma Toyota ilmoittanut että miljoonassa autossa palovaara. Kipeää Hah Hah
- SaksalainenParasKaikessa
Bemaristi kirjoitti:
Kuulemma Toyota ilmoittanut että miljoonassa autossa palovaara. Kipeää Hah Hah
Ei niitä sentään ajokieltoon ole asetettu, kuten venyttimet....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kymmenia-bemareita-syttyi-tuleen-etela-koreassa-ajokielto/rSAVkS4J
Ps. En omista, enkä aja Toyotalla.
- Greisii
Ruotsissa ovat aiheuttaneet, vakavat metsäpalot koska maisteri oli ollut mustikassa.
- OVH-XXY
EGR-venttilijuttuhan tämä on. Näitä venttiilejä on globaalisti jälkitoimituksessa 98000 kpl!! Näyttää, että voin saada oman autoni takaisin korjattuna ja uudella EGR -venttiilillä juuri ennen Joulua 8siis tänä vuonna kuitenkin -ei ensi vuonna)
- HeppuKerrosVähä
Miksei vaan poisteta sitä venttiiliä ja ohjelmalla pois?
Onko tuo nyt temppu vaihdattaa se venttiili, itse en kokenut niin, huollossa käyttö ja asia selvä. Eikä syttynyt sitä ennen palamaan. Ajettu nyt 40 th.
Irvailijat, eikö muitakin autoja ole joskus syttynyt kuin Bemuja ?
On se vaan niin hulppeaa ajella 5 sarjan tuplaturbo nelivedolla ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144