Suhde yh:n kanssa: oiva tilaisuus käyttää hyväksi, koska lapseen menee aikaa niin ettei miehen perään ehdi katsoa?
Suhde varatun kanssa: Varattua voi aina vikitellä niin, että tämän jättäessä vakituisen kumppaninsa voi vetää maton jalkojen alta?? Kuvainnoillisesti?
Suhde vapaan kanssa: Oiva tilaisuus olla hurmiossa pari ekaa kuukautta, jonka jälkeen voi jättää ja hakea parempaa seksiä??
Suhde vanhemman naisen kanssa: Ehkä enemmän arvostusta, mutta vanhemman naisen voi myös jättää paremmin ja hakea nuorempaa kun kypsää on testattu?
Suhde parikyt vuotta nuoremman kanssa: Pervertikkoja nää on jotka seurustelee 25-vuotiaan kanssa kun itse on 55-vuotiaita.
Suhde rääväsuunaiseen: "Se ansaitsi kunnon panon, vaikkei se sitä olis halunnu, kilju ainakin mukavasti..."
Onks miehet oikeasti näin paskoja vai oonks mä vaan nähny vääriä tapauksia??
Mitä miehet OIKEASTI haluaa??
7
1360
Vastaukset
- haluu NAISEN
www.netmission.fi
Sitä saa mitä tilaa.Aivojaan saa aina käyttää vaikka olisikin naispuolinen.Sellaisetkin kun kerran kelpaa..
Ja idiootteja riittää niin miehissä kuin naisissakin..- ukkeli
Kyllä ensimmäisenä tulee mieleen, että miten helvetissä ole onnistunut löytämään tuollaisia tapauksia. Oikein luomakunnan kruunuja.
Olisiko aika katsoa peiliin ja miettiä omat toimintatavat uusiksi? - SEKSIä!!!
sex, sex, sex, seeeeeeeexxxxxxxxxxxxxxx..........
- yyyy
Seksiä tai rakkautta jompaa kumpaa näistä.
- kylmä meno
...on ihan perseestä.Mä haluisin mun suhteeseen lämpöä,mut kaikkee ei saa mitä haluu.
- kuin ollaankin
just näin olet tehnyt oikeat päätelmät.Kaikki miehet ollaan sikoja,eikö olekin mukavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144