Muutamassakin lietolaisten omassa FB-ryhmässä eräs kaveri kirjoittelee aivan käsittämättömiä kirjoituksia omalla nimellään. Poseeraa mm. pahviin liimatun poliisimerkin kanssa ja kertoo olevansa poliisi, spetsnaz, samuraimiekkojen takoja, helikopterilentäjä, ghostmotoristi ja vaikka mitä. Jutut ovat sitä sortimenttia että tosissaan pelottaa. Rinnassaan oli joidenkin kuvien perusteella jotain epäonnistuneita polttomerkkejä. Tää sankari on jotain 50-60-vuotias , kaljuuntunut tyyppi ja ilmeisesti lietolainen ja nimeä en nyt sano vaikka sen tiedänkin.
Lähinnä haluaisin tietää onko vaarallinen? Jossain päivityksessä ainakin uhoi sihen tyyliin että uhkailuun olisi voinut poliisikin puuttua. Itse vasta hetken Liedossa asuneena, pelottaa omien lasten puolesta.
Vaikkakin näitä kylähulluja kai riittää joka taajamaan.
Lietolainen spetsnaz, helikopterilentäjä, samurai
Jarmo4
1
287
Vastaukset
- onkoseaarne
Aarne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657