Ikävä, nainen..
Minulla on sinua..
14
1477
Vastaukset
- kukasinäolet
ja miksi ikävöit häntä?
- vieläkin
täälläkin ikävä sinua mies..
- niiininiin
Tanja oli niin namuinen
- uusiamantroja
Aika mainiot tunnisteet ap-lla. Mutta tämä lieneekin vain sisäistä monologia itselleen.
- pelkkää
paskanjauhantaa. mitä me sillä tiedolla tehdään että joku ikävöi jotakuta.
- keksiautopoju
osta mersu 500SEC jotta loppu kakat housuistasi, kulkeeko kovaa 12000rmp kun römittää, pitäisi kestää ainakin 2 tuntia tuolla kierrosluvulla jatkuvalla paineella dynamometristä... jos ei kestä niin on normi WRC-auto turbolla.....
- ikävään
- kolmastoista_
mä en odota ihmeitä, enkä ole ajatellut hullaantua kenestäkään tähän asti tapaamastani, ja heitä on ollut suht monta. ihmiset kauhistelevat musliminaisia huiveineen - ovatpa alisteisia moisine pääkappaleineen..mutta kun ajattelee meikäläisiä kermaperseitä, kaikkea muodin, materialismin, trendien, plastiikkakirurgian, silikoni-ihannoinnin, päihderiippuvuuksien, ulkonäkökeskeisyyden yms. orjuutta, niin vähille jaoille musliminaiset "orjuudessaan" jäävät. ja kun vielä funtsii, kuinka paljon ihmiset antavat epävarmuuksilleen tilaa, tilaa peloilleen, niin... evvk muu kuin yksineläjän sarka. ihmisiä, tyypillisiä, voi tavata satunnaisesti. vakileikit leikkikööt keskenään <3 :)
- IkäväsinuA
Niin minullakin (jos olisit hän)
- Tiedätkyllä
On mullakin ikävä naista joka on narvalo
- saiskos_selvennystä
Mikä on narvalo?
(Kuulostaa joltain uudelta nisäkäslajilta😁) - saisikosuomennoksen
Siis mikä? ;D
Ikävää pukkaa......
- Painurunkkaan
Pilluu haluut. Seksihalut ja kaipuu ikävä eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114