Tietääkö joku, miten kävi sadan vuoden talolle? Pystyikö rakennuttaja pitämään sen, vuokrasiko vai joutuiko myydä. Näitä hän pohti viimeisessä osassa 10/10. Ohjelma oli uusinta, joten todellisuudessa rakentamisesta on jo kauan. Seurasin nyt ekakertaa mielenkiinnolla.
Uteliaisuus 100 vuoden talosta?
5
223
Vastaukset
- ö-Öö
Ei tietoa
Mulla kuitenkin käsitys, kyse oli enenpi ohjelmatuotannosta, kuin varsinaisesti talon itselle rakentamisesta. Kas, myyty, tavallaan omaperäinen ohjelmaformaatti ja sen päälle sitten lisää hilloa talon myymisestä. Juu ja uusintakin oli myyty.
Meitsikin kattei sitä, ihan kiinnostava. Tokikin, tollaset käsikirjoitetut "Dalet" jne oli vähän ärsyttäviä. Kundi itessään oli symppis. Kandee hokata, se uus vanerilevy sai hitosti näkyvyyttä. Ei se ilmaiseksi ole tullut. Muistelen, jossain talonrakennus-ohjelmassa Rasmuksen Lauri kovasti buustas sitä, ihan samaan tyyiin.
Miltsin talolla vähän rajallisesti ostajia, mutta ainakin myyntikampanja oli harvinaislaatuisen massiivinen.
=DW= - Jos.kiinnostaa
Samalla periaatteella syntyy hirveesti ohjemia, ruuanlaittoa tulee parhaimmillaan samaan aikaan 5 kanavalta, remontti, puutarha, sairaala ym.ym. että riittää katsottavaa.
- Olipa-kirja-kin
Sadan vuoden yksinäisyys.
Tässä viimeinen tieto (siis joka saatavissa netistä):
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/12/22/epilogi-mita-sadan-vuoden-talolle-kuuluu-nyt- Kuka.saa.asua
Kiitos suvenkorento12, uteliaisuuteni tyydyttyi. Mielestäni talolle kävi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246