https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005793264.html?ref=rss
Ei tosiaan minullakaan nostanut kun laihduin 34 kg v 2009 , naiseton olen yhä.
Laihduttamienn ei nosta markkina-arvoa
10
359
Vastaukset
Totta, ei välttämättä nostakaan, mies kuin mies saa naiden mikäli pätäkkää löytyy riittävästi.
Nainen taas.. ei saa jos ei ulkonäköä ole riittävästi näin se on.Jälkeen kuvassa oli sama vyö, mutta sormus tais olla uutta.
- Pillujen--asiantuntija
Lihavat naiset haluaa bodaaja top 10 miehen.
- wefwefwefwefwef
99.9% läskeistä miehistä varmastikin on eri mieltä.
- isokullinenmies
E#i nosta iso kullikaan.
- Tinder-match
Yrittäkää iskeä joku nelikympinen pullukka tindristä niin ne vaatii pitkää salibodaajaa. Siis ihan jokainen sohvaperuna pullukka haluaa sen olympia urheilijan.
- Kurppa-nainen
Miehestä vaan näkee että on ätmi. Sama se laihduttaako kun teissä ei ole mitään mikä kiinnostaisi.
- Yksmiesvaan
Ei miehiä onneksi kiinnosta vanhat kurpaantuneet naiset, joten ihan sama.
- uyitityitityityi
Lihaksien kasvattaminen nostaa niin laihan kuin läskinkin miehen tasoa naisten silmissä, mutta tosi yllättäen enemmän laihan.
- Totuus-
Entäs lihominen. Oon lihonut 12 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408