Otsikon mukaan haluaisin lopettaa sukulaisuuteni erään sukulaiseni kanssa. Riittääkö, jos kiellän sukulaisuuteni kolme kertaa niin kuin Pietari kielsi Jeesuksen? Olen nyt kolme kertaa kieltänyt tuntevani hänet ja sukulaisuuteni häneen. Joko voin ilmoittaa maistraatille, että hän ei ole enää sukulaiseni?
Voiko sukulaisuudesta erota?
6
666
Vastaukset
- åouytt
Siis häh!
Miten se maistraatti pystyy poistamaan sukulaisuuden, vaihtaa sinulle jonkun toisen ihmisen geenit?- NiinSeKäy
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
- åuetrbsdfg
NiinSeKäy kirjoitti:
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
Käsittääkseni sukulaisuus on yhtä kuin kahdella ihmisellä on samoja geeniperimiä tai yhteisiä "sukulaisia" vaikkapa avioliiton kautta.
Enpä ole kuullut lakipykälästä jolla sukulaisuuden voisi poistaa, paitsi käsittääkseni adoption voi purkaa jos se toinen käyttäytyy tosi rikollisesti, esim. on insestiä tai muuta väkivaltaa, mutta mitenkäs maistraatti poistaisi verisukulaisuuden.
Lähestymiskiellolla tyyppi saadaan pysymään poissa, tai ei, riippuu ihan vastapuolesta roikkuuko yhä kimpussasi. Perinnöttömäksi tekemimällä se ei taloudellisesti hyödy sinusta, mutta ei kumpikaan pykälä lopeta teidän sukulaisuuttanne.
- geeämoo
Joo, ei sitä sukulaisuutta varmaan saa pois muuten, kuin geenimuuntelulla ;D. Oman nimesihän voit vaihtaa, niin kaikki tuntemattomat eivät heti arvaa, sinun olevan sukua hänelle...
- Häpeä
Monet vaihtavat sukunimensä häpeän vuoksi.
- Anonyymi
ANNOIN KOKO SUVULLENI HATKAT EPÄREILUN TESTAMENTIN TAKIA !
en ole pitänyt mitään yhteyttä eikä nekään hautarosvot ole uskaltaneet lähestyä minua pahan omantunnonta vuoksi.
Olen vapaa ikävistä velvollisuuksista rosvosukulaiiinin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728