Otsikon mukaan haluaisin lopettaa sukulaisuuteni erään sukulaiseni kanssa. Riittääkö, jos kiellän sukulaisuuteni kolme kertaa niin kuin Pietari kielsi Jeesuksen? Olen nyt kolme kertaa kieltänyt tuntevani hänet ja sukulaisuuteni häneen. Joko voin ilmoittaa maistraatille, että hän ei ole enää sukulaiseni?
Voiko sukulaisuudesta erota?
6
694
Vastaukset
- åouytt
Siis häh!
Miten se maistraatti pystyy poistamaan sukulaisuuden, vaihtaa sinulle jonkun toisen ihmisen geenit?- NiinSeKäy
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
- åuetrbsdfg
NiinSeKäy kirjoitti:
Siis lain (ankaran) mukaan. Geeneistä ei ole väliä.
Käsittääkseni sukulaisuus on yhtä kuin kahdella ihmisellä on samoja geeniperimiä tai yhteisiä "sukulaisia" vaikkapa avioliiton kautta.
Enpä ole kuullut lakipykälästä jolla sukulaisuuden voisi poistaa, paitsi käsittääkseni adoption voi purkaa jos se toinen käyttäytyy tosi rikollisesti, esim. on insestiä tai muuta väkivaltaa, mutta mitenkäs maistraatti poistaisi verisukulaisuuden.
Lähestymiskiellolla tyyppi saadaan pysymään poissa, tai ei, riippuu ihan vastapuolesta roikkuuko yhä kimpussasi. Perinnöttömäksi tekemimällä se ei taloudellisesti hyödy sinusta, mutta ei kumpikaan pykälä lopeta teidän sukulaisuuttanne.
- geeämoo
Joo, ei sitä sukulaisuutta varmaan saa pois muuten, kuin geenimuuntelulla ;D. Oman nimesihän voit vaihtaa, niin kaikki tuntemattomat eivät heti arvaa, sinun olevan sukua hänelle...
- Häpeä
Monet vaihtavat sukunimensä häpeän vuoksi.
- Anonyymi
ANNOIN KOKO SUVULLENI HATKAT EPÄREILUN TESTAMENTIN TAKIA !
en ole pitänyt mitään yhteyttä eikä nekään hautarosvot ole uskaltaneet lähestyä minua pahan omantunnonta vuoksi.
Olen vapaa ikävistä velvollisuuksista rosvosukulaiiinin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657