Pian on käynnistymässä jääkiekon Liiga. Aiemmin Kärpissä, HIFK:ssa, TPS:ssa ja Tapparassa on ollut käytössä laitteita, joiden avulla pelataan laitonta vedonlyöntiä. Lisäksi näissä joukkueissa on dopingin käyttöä.
Onko Liigassa edelleen laittomuuksia?
8
166
Vastaukset
Lestadiolaista soopaa. Hieman näyttöä nyt, tai peru puheesi.
- en.usko
Millä tuon uskoisi? Eli miten se on mahdollista, että saatte tietoa Saksan tiedustelupalvelusta?
- kärpät
Onko tieto, jopa liittokansleri anglla markel kristillisdemokraatti ? kyllä pohjoisen puhuri puhaltaa.
- Nikotiini
Onhan sielä nuuskan käyttöä, jos se on dopingia.
- MissäJumalasiOn
Penkkiurheilu on samaa joukkopsykoosia kuin organisoitu uskonto, ainoastaan tietysti sillä erolla että penkkiurheilussa palvonnan kohde on reaalinen.
- oulu
Uskonnossa,politiikassa ja urheilussa on paljon samaa.Kannatajat uskovat,että heillä on paras joukkue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450