Matti Torvinen kertoo asiasta Facebook-päivityksessään.
Matti Torvinen, Sinisen tulevaisuuden kansanedustaja ja puoluesihteeri, kertoo joutuneensa rajun nettikiusaamisen kohteeksi. Torvinen kertoo asiasta julkisessa Facebook-päivityksessään maanantaina.
– Olen saanut keväästä alkaen järkyttävää, netin välityksellä ja median kautta organisoitua jätettä niskaani, Torvinen kirjoittaa muun muassa.
Helsingin Sanomille Torvinen kertoo kiusaamisen jatkuneen vuosien ajan. Mustamaalaamista on kansanedustajan mukaan tapahtunut erityisesti Suomi24-keskustelusivustolla.
– Vain se, että olen juristi ja panen toimistoni töihin, auttaa, Torvinen sanoo HS:lle.
Kansanedustaja kertoo lakiasiaintoimistollaan olleen kaksi asiakasta, joiden itsemurhiin on yhtenä syynä vaikuttanut nettikiusaaminen. Torvisen mukaan kiusaaminen häiritsee myös hänen perhettään ja liiketoimintaansa.
61-vuotias Torvinen nousi eduskuntaan Lapin vaalipiiristä, kun ministerinäkin toiminut Hanna Mäntylä erosi kansanedustajan toimesta siirtyäkseen Euroopan neuvoston sihteeristöön asiantuntijaksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005797886.html
Mustamaalaamista erityisesti suomi24:lla
loanheittoa
2
211
Vastaukset
- loanheittoa
Erittäin huono asia, että palstakohtaiset vapaaehtoiset sefut lakkautettiin.
- Sinistämenneisyyttä
Siniset katoavat vaalien jälkeen puoluekartalta. Ei kukaan ota vakavasti Timo Soinin ministeripaikan säilyttämiseksi rakennettua yhdistystä. Kansan tukea ei koskaan edes ole ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645