Niin on Jumala säätänyt.
Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto
5
171
Vastaukset
- VedäSinä
Rikollinen se jumala perseeseesi. Ja anna olla viimeinen kerta, kun häiritset miun tele- ja dataliikennettä. Mä en ota yhtään palstarunqqua elämääni, paina se päähäsi. Mun elämä ei olemitään yleistä viihdettä, ettekä te sitä ohjaa. Tiilenpäitä lukiessasi saat sitten pohtia, että mitähänvittua sitä tuli tehtyä ja mihin paskaan uskottua. Mätäne helvetissä avioliittosi ja jumalasi kanssa. Minua ette määrää.
- Herääkunnolla
Avioliitto on ihmisen keksintö, Luojallamme ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
- TotuusSattuuQC
Avioliitto ei ole Jumalan keksintö vaan ihmisen.
- 7485620
Jokainen tulkoon tavallaan onnelliseksi. Monesti jopa näkee että naisparit niin kuin miesparitkin on onnellisimpia yhdessä mitä moni heteropari. Ei ole meidän ihmisten tehtävä tuomita toisten elämänvalintoja. Jokainen tekee itse valintansa ja elää sen mukaan.
- helpotus
Juu, eikä sekoiteta eri rotuja keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647